Dikker worden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ourwish, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ourwish

ourwish Actief lid

17 feb 2008
    130
    0
    0
    Hallo allemaal, ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger. Ik heb tijdens het zitten last van mijn ribben net alsof er iets op drukt. Ook heb ik het gevoel dat ik mijn buik bijna niet meer kan inhouden. Ik ben wel wat stevig gebouwd, maar als dit zo doorzet heb ik het idee dat het snel te zien is dat ik zwanger ben.
    Is dit normaal? Dit is mijn eerste zwangerschap.

2. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ribbenpijn heb ik niet...maar ik merk wel dat mijn darmen vreselijk opgezet zijn....mijn buik inhouden of uithouden gaat ook niet dat doet zeer. De baby kan het niet zijn....je kan wel bandenpijn hebben...!

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hoi hoi,

dit zijn je darmen, dus je zult echt niet zomaar heel snel veel aankomen hoor, maak je je geen zorgen. Ik kon mijn broeken ook niet meer dichtkrijgen vanaf week 8 of 9, maar begon pas een buik te krijgen bij week 20 ongeveer. Tot een week of 20 was ik pas 3 kilo aangekomen, maar kon mijn meeste broeken dus allang al niet meer aan, door de opgezette buik!

4. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Darmen, darmen en nog eens darmen. Ik kan erover meepraten. En het is helemaal niet vreemd, er zijn veel meer vrouwen die dit hebben. Gelukkig maar...

xxxies Gea

5. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde, ben ook stevig gebouwt en kan dus nu ook bijna mijn eigen broeken meer aan, wb buik inhouden lukt al enige tijd niet meer, doet gewoon zeer.

x kim ;)

6. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    ik ben heel slank...en heb wel iets een ogezette buik...maar kan gelukkig m'n eigen broeken nog aan...heb er ook nog niet veel last van...alleen wel van bandenpijn :rolleyes:

7. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    ik heb dit probleem ook :(
    ik kan mijn broeken niet meer dichtknopen terwijl die altijd iets te groot waren.
    ik ben ook een paar kilo bijgekomen terwijl ik niets aan mn eetgewoonte verander...

8. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Darmen! Bij mij net hetzelfde. Zegt mn moeder dat ik snel dik wordt, toen heb ik snel geantwoord dat de baby nog in mn schaamstreek verblijft en het dus mn darmen zijn. Met momenten lijk ik wel 20 weken, zo opgezet ben ik dan. Ga dan ook heel moeilijk naar toilet, wat het allemaal nog wat moeilijker maakt.

Gaat dit eigenlijk nog weg of blijft dit zo tot je dikker wordt? Had het namelijk bij mn eerste zwangerschap totaal niet!

Liefs
    Kitty

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik kon met 10 weken mijn eigen broeken al niet meer aan... het zijn inderdaad je darmen want beebje zit echt nog te laag. toen ik 7 weken was heb ik ook een weekje ongeveer druk op mijn ribben gehad daarna was het gelukkig weer weg...
    inhouden van buik lukte mij ook niet meer toen ik 6 weken was dus doe maar niet is helemaal niet goed ;) lekker laten groeien allemaal en je ziet vanzelf wel hoe dik je buikkie word. iedereen is anders.

mijn buikfoto's staan in mijn album het lijkt al enorm (voor mijn doen) en toch ben ik nog geen kilo aangekomen, goed he :D

Liefs Shir

10. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ook ik krijg al en dikke buik. vandaag precies 11 weken! gisteren mij eerste zwangerschapsbroek gekocht. wat zit die heeeeerlijk tegenover mij eigen strakke broeken!

ik heb eigenlijk geen last van bandenpijn(denk ik) ik voel toch niets.... is dit vreemd?

en wanneer komt het kindje iets boven je schaambeen te liggen?

11. Anoukiszwanger

29 feb 2008
    8
    0
    0
    amsterdam
    mijn buik is vanaf 8 weken al echt groter geworden. Zo erg dat anderen het al opviel dat ik zwanger ben.
    Merk wel dat mijn darmen flink bezig zijn.

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    ik ben bijna 16 weken en ik begin nu een buikje te krijgen.Ik kon wel al met 9 weken geen gewone broek meer aan.
    Dat gevoel wat je hebt zijn echt je darmen en als je het onder in je buik hebt (zijn het bij mij ) je banden die rekken

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik ben haast meteen nadat ik wist dat ik zwanger was (met n week of 6 a 7) op gaan zwellen en bij mij is het gewoon gestaag door gegaan. Dus niet eerst de opgezette darmen weg en daarna n baby op die plek gekomen....ik lijk nu ook veel verder dan dat ik ben (ben 17 weken en lijk rond de 5 maanden..maar is ook mn 4e zwangerschap)
    Maar heb ook al van anderen gelezen dat die buik ineens weg was toen ze smorgens wakker werden.
    Dus ik denk dat allebei kan. Is gewoon afwachten wat jou lichaam doet. ;)

14. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    ik had al vrij snel met een week of 8 dat de meeste broeken niet lekker meer zaten, met 11 weken een zwangerschapsbroek aangeschaft wat een verademing..
    Ben inmiddels wel 6 kilo afgevallen maar kan toch mijn eigen kleding niet aan, maf hé

Deel Deze Pagina