Lichte spierpijn in de (boven)benen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Snoezepoes, 21 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoezepoes

20 nov 2008
    79
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Ladies,

Ik heb even een vraagje... :oops:

Ik heb al 2 weken last van lichte spierpijn (rusteloze ) bovenbenen en dan vooral als ik slaap. Ook voel ik een trekkende lichte pijn in m,n onderrug. ( terwijl ik helemaal niet sport op het moment )

Herkent iemand dit? en kan dit ook een zwangerschapssymptoon zijn?

Groetjes Snoezepoes

2. pinkgirl

pinkgirl Actief lid

22 sep 2008
    103
    0
    0
    Hoi,

Voel je die pijn ook bij je lies een beetje ( het trekt een beetje door zeg maar)

Dan herken ik het, ik heb het namelijk ook zo vervelend gevoel..

Zeker wel een zwangerschapssymptoom, ben je zwanger?

3. Snoezepoes

20 nov 2008
    79
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja precies, in mijn lies voelde ik het eerst, maar nu voel ik het in mn boven benen. En vooral als ik mijn benen strek en ga slapen. het doet geen pijn, maar het zeurt. Net alsof je gesport hebt zeg maar.

Ik weet het nog niet, heb vandaag algemene bloedprik gedaan en meteen ook voor zwangerschap. Ik krijg de uitslag woensdag...dus dat duurt nog wel lang 8-[

En jij?

4. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    hey hallo

ik heb ook al een tijdje last van zeurende benen als je dan in bed licht dan weet je niet hoe je ze moet leggen je komt er zelfs niet door in slaap door dat ik last van die bovenbenen heb kan ik moeilijk slapen jullie daar ook last van

groetjes angelique

5. Snoezepoes

20 nov 2008
    79
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi angeliquexxx,

Nou bij mij is het niet zo dat ik niet kan slapen erdoor maar ik voel ze wel heel de tijd.

Ben jij zwanger of weet je het nog niet? en voel je het af en toe ook vanuit je onderrug?

Groetjes

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Ik heb het ook regelmatig, maar bij is het een teken dat ik juist ongesteld ga worden. Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik er helemaal geen last van .

7. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    vorige maand een kleine week na mijn vermoedelijke eisprong had ik ook last van een zeurend gevoel in mijn bovenbenen / liesstreek. Hoopte al dat dit een vroege vorm van 'bandenpijn' zou zijn. Maar helaas gewoon ongesteld geworden vorige week.
    :cry:

8. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik had eergister stekende pijn in mijn lies......gister helemaal niks en vandaag is het er weer..
    ook had ik vanmorgen een steek in mijn linkerzij en di liespijn zit rechts en heb daar ook een moebeen nu zeg maar...

strange....

Deel Deze Pagina