Goedenavond, Ik ben nieuw hier wij willen graag aan kinderen beginnen nu hou ik al 3 weken ovaluatietesten bij iedere keer negatief nu vandaag heb ik getest en daar kreeg ik een duidelijke streep te zien. Is deze test nu positief ? Of moet me eisprong nog komen? Ik weet niet zo goed hoe het werkt want als hij nu niet positief is kan die dan morgen wel positief worden of van de week ?
Nog niet positief, wel bijna Het kan zelfs ‘s ochtends negatief zijn en ‘s avonds positief. Beste is 2e urine, niet je eerste. Ik denk dat ie morgen positief is, dan heb je maandag of dinsdag je eisprong.
Is goed zal vanavond nog een testje doen Is goed zal vanavond nog een testje doen !ben benieuwd wat de test aan gaat geven ben niet meer ongesteld vandaag .
Sorry ja ben ik vergeten te vermelden. , ik ben 3 dagen ongesteld geweest en nu 1,5 dag niet meer , dus ik vond het heel vreemd 3 weken getest iedere keer niks en nu einde menstruatie bijna positieve test in handen . Misschien komt het omdat ik een korte cyclus heb ik heb echt geen idee
Wacht Ik snap hem niet meer. Als je 4,5 dags geleden ongesteld bent geworden, dan zit je toch in een nieuwe cyclus?? Hoe kan je dan al 3 weken testen? Of ben je in je vorige cyclus begonnen met testen en heb je dus doorgetest tot in je nieuwe cyclus?
Ja klopt ik wist me cyclus niet goed dus sinds wij aan kinderen willen beginnen ben ik elke dag gaan testen
Ben je net pas gestopt met de pil oid? Maar je hebt dus echt elke dag een test gedaan voor 3 weken lang?? Ps, ik denk niet dat je eisprong er nu al aankomt op cd 4 hoor dat is wel echt extreem vroeg.
Ja klopt me spiraal is er sinds 1.5 maand uit ! Nu test ik 3 weken elke dag en iedere dag was er geen streepje te zien , en nu sinds gisteren ineens een duidelijke streep te zien . Dus ik heb geen idee
Aah okay. Ik zou gewoon even kijken hoe je cyclus het de komende paar maanden zonder spiraal doet voordat je met ovulatietesten gaat beginnen. Wellicht reguleert je cyclus prima zodat je goed weet wanneer je met ovulatietesten moet gaan beginnen
Ik heb net weer een test gedaan gewoon uit nieuwsgierigheid en deze heb ik bij gevoegd. Ik weet dat ik niet teveel mag hopen op zo'n korte periode! maar ik vind het gewoon vreemd dat ik eerst 3 weken lang testen gedaan heb en niks te zien was en nu al 2 dagen zulke testen krijg
Je zit op de 4e dag van je cyclus en zelfs nog aan het ontspiralen, dan is dit niet een vreemde uitslag.