dikkere buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moosie, 21 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moosie

Moosie Lid

11 aug 2006
    71
    0
    0
    Intercedente
    Sneek
    Mijn man zei vanmiddag toen ik thuis kwam: jeetje je krijgt een buik, zie het door je rok heen. Hoe kan dat nou ben in de 6de week. Eten doe ik nauwelijks. Had het zelf wel gemerkt aangezien ik zwangerschapsonderbroeken draag, maar een buikje al zichtbaar, Vind het wel wat vreemd.

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Je darmen kunnen wat opgezetter zijn door je zwangerschap. Van je kindje zal het idd nog niet zijn.

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik kreeg ook al snel een buik hoor, zijn idd je darmen. Maar het mooiste is gewoon dat het komt omdat je zwanger bent :D

4. Moosie

Moosie Lid

11 aug 2006
    71
    0
    0
    Intercedente
    Sneek
    Laat het dan ook zo zijn. Heb echt op moment een slechte stoelgang. Ben gisteren na 4 dagen 4 keer naar de wc geweest en vanochtend weer 2x. Het ik inderdaad wel een leuk/ gek idee dat het door het mensje komt dat in je groeit!

5. Mausie

Mausie Lid

20 sep 2006
    19
    0
    0
    bank medewerker
    Hoogkarspel
    Volgens mij heeft iedereen dat wel. Ik kon ook al snel niet meer in mijn broeken ( week of 9) en had ook een trage stoelgang. Bovendien slaat je klichaam veel meer reserves op (vet!) en wordt je dus (meestal) ook wat sneller wat dikker. Het is voor een goed doel zullen we maar denken. Niks leuker dan kunnen zien dat je zwanger bent! Ik ben nu bijna 14 weken en zit te wachten op die mooie ronde buik :)

6. Deborah24

Deborah24 Lid

18 nov 2006
    16
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Lelystad
    Hallo,

Ik ben 5 weken zwanger en heb ook een opgezette buik. Wij hebben al een dochter van bijna 3 jaar, ik denk dat ik het met deze zwangerschap iets eerder zal zien. Het kunnen ook mijn darmen zijn natuurlijk, maar ja. ik vind het leukjer dat het al een zwangerschapsbuikje is. hihi.
    Liefs Deborah

7. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    bij mij ook.. last van darmen en toch lijkt het echt op een zw. buikje!
    Bij mijn dochter kon het niet tot 3 mnd verborgen houden..
    ik denk dit keer weer niet.

p.s hoe vaker je zw. bent geweest hoe eerder alles ook opzet denk dat zo bij jou ook zo is deborah..

Deel Deze Pagina