Bij wie ook laat ingedaald maar op tijd bevallen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jada, 21 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jada

jada Actief lid

30 jan 2006
    131
    0
    0
    hilversum
    Heb een vraagje ben nu 36+4 en de baby is nog niet ingedaald,het is wel de 2e dus het mag.Maar bij wie was het ook pas laat ingedaald maar kwam de baby toch op tijd?(met 40 weken of ervoor) Mijn 1e was namelijk ook 2 weken te laat.

Groetjes kim

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bij een 2de kindje kan het indalen vaak nog op het laatste moment gaan beginnen. dat zegt niets over het tijdstip van bevallen.
    ik zou het ook nog eens navragen aan je vk.

3. sim

sim Niet meer actief

ja dat klopt wat je zegt noura, dat heb de vk mij vorige keer verteld. kan echt op het laatste moment nog, omdat ie nu meer ruimte heeft dan de eerste...

4. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    het antwoord van noura klopt als een bus zo zei de vk het ook tegen mij ;)

5. Fevelyn

Fevelyn Lid

26 okt 2005
    64
    0
    0
    Mijn zoontje was de dag voor de bevalling nog niet goed ingedaald. Na heel veel plassen en mijn vliezen die waren gebroken, kwam hij 30 uur later op deze wereld. Het kan dus echt nog op het laatste moment. Ik zat er net als jou ook over in. Maar het is echt goed gekomen.

6. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Mijn dochter (1e kindje) was totaal niet ingedaald (ze was een stuit, maar dat wil verder niet echt wat zeggen over indalen, ook stuitkindjes dalen namelijk in). Ik ben spontaan (dus niet ingeleid oid) bevallen met 36.4 weken. Er is met 36.2 weken nog een uitgebreide groeiecho gemaakt, en op de dag van de bevalling is er nog gevoeld en gemeld dat ze nog niet ingedaald was (ik lag in het ziekenhuis vandaar).

Deel Deze Pagina