Dikkere streep?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 12 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi,

Ik had hier nog 1 zwangerschaps test liggen (heb 2 weken geleden al positief getest..) en ik dacht zonet: laat ik die eens doen.
    2 weken geleden was mijn test al hartstikke positief dus ik verwachtte dat deze nóg positiever zou zijn (dus dikkere streep) maar dit viel hartstikke tegen. De streep verscheen wel meteen zodra mijn urine het stickje aanraakte ;) maar is niet net zo of bijna net zo donker als de controle streep.
    Nu maak ik me een beetje zorgen, zal de HCG dan niet echt toenemen oftewel een miskraam?

2. Niet meer actief

Hij is zelfs lichter dan de andere test van 2 weken geleden.
    Die had ik wel met ochtendurine gedaan.

Wat ik ook raar vind (het zijn die kruidvat testen 2 in 1 pakje) en die van 2 weken geleden gaf paarse streepjes aan en deze rode, verschilt dit per test?

3. Niet meer actief

Niemand? :(

4. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hey Kleinwonder,

Ik denk dat je je niet druk moet maken hoor. Wat je al zegt, de vorige waren met ochtend urine, overdag kan je urine veel minder sterk zijn. en ik weet niet of je deze net hebt vergeleken met de testen van 2 weken terug, want oude testen zijn altijd veel donkerder wanneer ze opgedroogd zijn.

Groet Snoozie

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Niet druk maken meis. De dikte van de streep zegt niets over de zwangerschap. Lekker genieten!

6. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik heb er geen ervaring mee sorry,
    maar zolang je geen krampen hebt en geen bloedverlies zit het goed joh!
    Doe je niet mee aan moeders voor moeders? Die testen zijn heel duidelijk!

Groetjes Catheleine

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Het verschil kan hem inderdaad zitten in dat je de eerste keer hebt getest met ochtendurine en nu op een ander tijdstip. Wellicht heb je nu ook meer gedronken, dat heeft vaak wel invloed op de test.

Als je nog een keer test, doe het dan onder dezelfde omstandigheden en bij voorkeur altijd met ochtendurine.

8. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Mijn eerste test was vrij duidelijk, de tweede, de dag erna helemaal niet .Hartstikke vaag streepje. En de derde die ik toen uit frustratie deed was net zo vaag. Toch ben ik al 15 weken zwanger en gaat alles harstikke goed. Dus...niet teveel stressen meid! En niet meer testen. Nergens goed voor.

9. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Ik herken het helemaal! Ik zou nu 9 weken heen zijn en heb 2 weken geleden nog getest. Had toen een hele duidelijke donkere streep. Heb eergisteren nog eens getest en had nog wel een duidelijke streep, maar deze was toch lichter dan de vorige. Was wel al één keer naar de wc geweest voor ik testte, maar had verder niets gedronken. Ik heb me ook erg druk gemaakt, maar heb van de vk begrepen dat dit niet hoeft. Heb me voorgenomen niet meer te testen en heb eindelijk a.s. woensdag de eerste echo.
    Maak je verder niet druk en niet meer testen!

10. Niet meer actief

Heel erg bedankt voor de lieve antwoorden.
    Heb net nog eens getest (aller aller aller laatste keer) met ochtendurine en de lijn kwam wederom meteen tevoorschijn maar werd weer niet super donker. (Gewoon..)
    Maar nu kijk ik net naar de test van gisteren en die ziet er nu (opgedroogd) inderdaad alweer stukken donkerder uit.

Ook ben ik hartstikke misselijk, dikke borsten, maagzuur dus ik ga er maar vanuit dat alles goed zit. Denk ook dat het komt omdat we aanstaande donderdag de eerste echo hebben en ik bang ben voor een teleurstelling :(

Heel erg bedankt voor de lieve antwoorden, en voor mij geen testen meer hihi!

Deel Deze Pagina