Sochtends,als ze wakker wordt gaat ze eerst eten en drinken,daarna spelen we tot het tijd is voor fruit,eet ze haar fruit,spelen we nog ff een kwartiertje,en dan gaat ze slapen,dat is meestal 3 uur later dan slaapt ze 1.5 uur ong,en dan gaan we eerst weer eten,en drinken..Dan meestal ff lekker samen weg komen we weer thuis,gaan we spelen,ik ga om 5 uur eten koken,en kwart voor 6 eet ze.daarna spelen we weer,en dan komt mijn vriend thuis,daar eet ze altijd gezellig vla mee,dan lekker douchen of bad,verhaaltje voorlezen en slapen maar!! maar ik ben altijd thuis,dus ben ook de hele dag bij haar! Het verschilt natuurlijk wel per dag,wat we gaan doen! Hoe doe jij dat? P.s ik ben wel heel erg van de rust en regelmaat
10:00 uur wakker en fles Daarna even in de box of in destoel voor de tv zodat mama even kan aakleden/opmaken enz. Daarna wat huishoudelijke dingen doen. Dan uit de stoel/box en even spelen terwijl ik nog wat laptop oid of we gaan weg; boodschappen doen of iets anders. rond 13:00/13:30 brood eten. Daarna nog heel even spelen en dan naar bed rond 14:30/15:00 tot 16:30/17:00 Eenmaal uit bed dan is het of fruit of koekje of oid. En spelen. Dan gaat mama koken. Als papa thuis is vermaakt papa hem en anders even in de box spelen of in de gang (grenst aan mijn keuken) Dan rond 18:30 eten en toet. Eenmaal alles afgeruimd ed gaan we spelen en dat is ook echt ons/mijn 1 op 1 moment met hem. Tot een uur of 20:30/21:00 dan nog een flesje drinken, jami's aan en naar bed.
08:00 Wakker, brood eten, en spelen.. 10:00 Fruit en kopje thee, daarna meestal even naar buiten. 12:30 Broodje eten en op bed 15:30 Weer wakker. Even spelen, vooral veel zingen opt moment Soms nog even naar buiten 18:00 eten 19:00 Naar bed, soms nog in bad..
Hier een meisje van 16 maanden maar dat zal niet veel verschillen. Eigenlijk is geen dag hetzelfde maar vooruit. Tussen 8 en 9 opstaan en ontbijten met boterhammen en melk. Dan in bad/douche en aankleden. Meisje speelt in haar kamer als mama zich opmaakt ed. Op mijn vrije dag gaan we dan de 1e dag naar zwemles, de andere naar gymles. Rond 12 uur eten we weer een boterham en gaat mevrouw naar bed. De ene keer slaapt ze 2 uurtjes, de andere keer helemaal niet. "s middags gaan we dan altijd boodschappen doen e/o winkelen. Rond 6 uur avondeten en om 7 uur naar bed. In de weekenden ligt het er maar net aan heo de planning is.
Mijn indeling is. 7 a 8 uur wakker kijkt ze even naar de tv 9 uur naar beneden fruit eten 12 uur pap 12.30 naar bed wakker om 2 uur tussendoortje 18.00 warm eten en toetje 19.30 naar bed
Onze dagindeling met ruim 16 maanden (op mijn vrije dagen): 7.30 uur wakker en samen met mama brood eten spelen (vaak boven, zodat mama zich kan douchen, aankleden, opmaken)/op maandag zwemmen 10.00 uur fruit en drinken spelen/wandelen/boodschappen doen (net waar we zin in hebben) 12.00 uur samen brood eten 12.30 uur slapen 14.30 uur drinken, spelen of ergens naar toe (net waar we zin in hebben) 16.00 uur tussendoortje (liga, krentjes, nijntjekoekjes) en drinken 17.30 uur warm eten en toetje (met z'n allen) 19.15 uur pyjamapapje 19.30 uur slapen
Toen dochter 18 mnd was, was dit ons schema en nu is er eigenlijk weinig veranderd behalve dat ze niet meer slaapt. We hebben niet al te veel regelmaat qua slapen/opstaan opstaan ergens tussen 7:15 en 9:00 ontbijten spelen/boodschappen doen/wat er op het programma staat rond 10:00/11 uur drinken + fruit/koekjes Tussen 12 en 13 uur lunchen Daarna slapen tot 15:30 a 16:00 uur Wat drinken + fruit of koekje (of s`morgens of `s middagseten we fruit, de andere keer een koekje spelen/naar buiten of iets anders 18:00 en 18:30 avondeten 20:30 naar bed. Dochter gaat laat naar bed, omdat we vaak pas om 18:15 thuis zijn en dan nog moeten eten. Dochter wil daarna nog spelen. Bovendien heeft ze niet veel slaap nodig en gaat het prima zo.
Hier gaat het momenteel zo: Half 8 wakker en dan een fles Pap en een stuk Brood en dan spelen of mama helpen met huishouden Half 10 Appel (of ander fruit) eten met drinken. 10.45 naar bed. 13.15 a half 2 weer wakker en dan Brood eten en een beker Thee en dan wat ondernemen of met de auto weg of wandelen of gewoon thuis spelen. 15.00 uur Thee met een koekje of af en toe Chipjes. 16.45 uur Warm eten en mama daarna eten. (tegelijk eten kan niet want dan eet mijn zoon niet...) 18 uur In bad en Pyama aan en als hij wil nog wat Thee. 18.30 Op bed tot half 8 de volgende dag.
Onze indeling is ongeveer als volgt: 7.30: wakker worden en ontbijten met cornflakes +drinken (op de dagen dat we allebei moeten werken krijgt hij een papfles) 9.30: fruit + drinken 12.00: brood + melk 12.30: naar bed 14.00-14.30 wakker 15.00: koekje + drinken 18.30: warm eten 19.00: badderen 19.30: pyjamapapje, tandenpoetsen en dan naar bed.
Onze dag ziet er meestal zo uit: 06:30 wakker, even spelen in bed tot 07:15, dan aankleden 07:30 naar beneden en bordje pap, daarna lekker spelen, wandelen of een boodschap doen. 10:30 fruit met flesje sap, daarna spelen 12:30 broodje met melk 13:00-15:30 naar bed 15:30 naar beneden, koekje met sap en daarna spelen, wandelen of iets anders. 17:45 eten 18:30 naar boven en in bad 19:00 naar bed Groetjes, josie
Onze dochter is pas 14 maanden, Maar er zit volgens mij niet zo heel veel verschil in als ik dat zo lees. behalve dat ze misschien 's middags wat langer slaapt. 6.30-7.00 u. Opstaan (behalve in het weekend), daarna altijd met zijn drieën ontbijten. En daarna lekker spelen (zelf of met mama/ papa) rond 10.00u. Fruit en drinken (thee, water, sap) rond 11.30u. Boterham(men) met melk. rond 12.00u. Lekker slapen tot ca. 14.30u. rond 15.00u. Drinken met een koekje oid Lekker spelen (zelf of met mama/ papa). rond 16.30 is mijn man thuis (behalve op Papadag) en dan houdt hij haar lekker zoet zodat ik het eten kan maken. rond 17.30 Eten En een uurtje later gereed maken voor bedje, zodat ze om 19.00u. op bed ligt. Vraagje: onze dochter krijgt eigenlijk nooit een pyamapapje oid, alleen wat drinken, waarom geven jullie wel een papje nog?