Hey allemaal, Ik ben 11 weken zwanger en ben altijd van de jurkjes en rokken geweest. Daaronder droeg ik dan de wat dikkere zwarte panty's zeg maar. (De beste vind ik zelf van de HEMA). Alleen deze zitten nu, zelfs in een veel te grote maat, bij mijn buik ietswat strak. Ik heb nog geen buik (klein beetje) maar het knelt gewoon. Ik weet dat er o.a. zwangerschaps panty's zijn bij de H&M, alleen vond ik nu alleen maar de huidskleurige, in 15 denier. Iemand tips waar je speciale zwangerschaps panty's kan vinden die wat dikker zijn? Meer denier dus. (en eh, nope, ik ben geen legging meisje )
Ik heb zwarte zwangerschapsleggings van de H&M, zijn ongeveer 60 tot 80 denier en zitten ontzettend lekker. Is eigenlijk gewoon een dikke panty, maar dan zonder voeten. Kan je ook gewoon lekker je eigen sokken aan [EDIT] weet niet waar jij gekeken hebt, maar hier staan gewoon dikke zwarte panty's hoor: Dames | Mama | Lingerie & Panty's | H&M NL
waarom wil je dan perse een panty? Die ik heb zijn gewoon panty's (dezelfde stof namelijk) maar dan zonder voet
Die heb ik ook ja (uit een winkel, verschilt mss per filiaal). en verder de prenatal: Prenatal - De leukste positiekleding online kopen! | PRENATAL.NL - Positie leggings en panty's. PRENATAL.NL - Prénatal - Prenatal positie panty 80 den
Oh dankjewel voor de tips dames! Ik wil per se geen leggings omdat ik ze 1) erg lelijk vind (zo ontzettend Nederlands...sorry) en 2) ik veel open schoenen heb en draag. En dan heb je daarboven dus een legging die ineens stopt bij je enkel. Dat vind ik dus heel lelijk
Voor nu zou je je panty's nog onder je buik kunnen doen en eventueel de rand een stukje inknippen. Verder heb ik vanaf een maand of 5 zwangerschap zwangerschapspanty's echt vervloekt. Veel te strak om de buik heen, maar goed dat is persoonlijk natuurlijk!
Ik heb nog steeds die van de Hema, maat 46-48 nu en die zitten ruim om m'n buik. Misschien een ander model proberen? Ben overigens van mezelf niet slank (maat 40-42), maar wel klein (1.64cm) dus ik kan me voorstellen dat dit misschien niet voor lange dames geldt.
Leggings ook gewoon niet doen als je de panty's gevonden krijgt. Nu met het vochtvasthouden zijn mijn enkels net rollades. Afdrukken van de legging en van mn sokken staan er dan in.
Hier ook van h&m en voor feestjes heb ik toen panty's van noppies gehad. Die waren ook behoorlijk donker en zag je niets doorheen. Weet alleen niet zo tot welk denier die gaan.