Ik heb vandaag een echo gemaakt, er was Eem vruchtzakje te zien, maar zonder iets erin. Volgende week opnieuw een echo maken. Ze zegt het kan heel pril zijn of niet goed Heb 1 oktober getest (knaltest) ben zo onzeker
Moeilijk! Heeft ze t vruchtzakje ook opgemeten of niet? Is moeilijk wat te zeggen als je niet weet welke termijn je bent.
Ja 10mm dus moet er normaal een embryo in zitten Wel dacht ze aan t eind iets te zien (zag ook iets klein wit) maar dat wist ze niet zeker Ik voel mij echt zwanger dat is zo moeilijk.. Nu nog 1 week in spanning Ze denkt dat ik dan rond de 5 weken zwanger bent
Ik heb precies hetzelfde gehad als jou. Ook lege vrucht zak, zou rond de 10 weken moeten zijn en een witte stip. Dat was waarschijnlijk het vruchtje waarmee het in een vroeg stadium fout is gegaan. Ik duim dat het bij jou wel goed zit. Edit: als je rond de 5 weken zou zijn dan kan het zijn dat je gewoon te vroeg bent. Dit had ik bij mijn dochter ook daar had ik een week later ineens een vruchtje zitten met kloppend hart. ik duim voor goed nieuws!
Ik heb ervaring met beide kanten. De ene was echt een windei en bij een andere zwangerschap zag ik na een week een kindje met kloppend hartje. Die had zich de eerste keer goed verstopt 😉 Succes met afwachten!
5 weken is nog heel vroeg, kan nog alle kanten op. Ik heb deze zwangerschap met 4,6 een echo gehad. Helemaal niks te zien alleen verdikt slijmvlies nieteens een vruchtzakje, heb toen 3 weken moeten wachten voor een volgende echo daar was toen een druk spartelend baby'tje te zien.
Spannend hoor. Ben erg benieuwd naar de echo van volgende week. Nou is 5 weken indd erg vroeg... Ik had met 6 weken een echo ivm bloedverlies en toen was er met wat fantasie een knipperlichtje te zien... Nog ff volhouden
Oh wat spannend zeg. Kan alle kanten op. En wat de andere zeggen met 5wkn zie je veelal niet meer dan wat nu zichtbaar was. Sterkte met wachten.
Een vriendin van mij had ook een 'zo leek het' leeg vruchtzakje op 5.5 weken. Na een week toch een prachtig kloppend hartje te zien. Duim voor je
Het kan zeker nog goed zitten denk ik, 5 weken is erg vroeg en het is helemaal niet gek dat er dan nog niets te zien is! Met 5 weken zou het vruchtzakje ongeveer 7 mm moeten zijn las ik ergens en dat opmeten is natuurlijk best grof bij zoiets kleins. Mijn echo met 5.3 bij mijn eerste zwangerschap zag er zo uit: Daar zie je ook niet echt een overdadig vruchtje, maar het mannetje ligt nu lekker boven te slapen! Edit: en 3 dagen scheelt zo pril in de zwangerschap heel veel in de ontwikkeling!