Hier ook niet in de buurt.... Wat jammer!! Dat had ik nou echt leuk gevonden Dikkie Dik. Wij zijn nog nooit met hem naar een voorstelling geweest, in 2012 zou wel leuk zijn misschien. Dan is hij net rondom zijn 2e jaar. Wel een leuke tip van je. Ga het ook zeker in de gaten houden, misschien dat er toch nog een planning komt voor een theater voorstelling hier in de buurt
hier wel in de buurt, maar ik twijfel of hij het leuk gaat vinden. tegen die tijd april 2011 is hij al 2,5 jaar, dus opzich moet het dan kunnen toch?
wauw leuk !!! Ik ga zo meteen googlen. Onze kleine is helemaal gek van zijn dikkie dik knuffel. Misschien vindt hij dit ook leuk. Bedankt voor de tip.
Ik zit in dubio, want hier een grote dikkie dik fan, en hij is dan al wel 2 maar ik vind dirk scheele zo mega irritant, als die op nick jr komt dan zet ik de tv spontaan uit of op een andere zender, dus ik denk er nog even over
Nou hij komt hier in ieder geval in de buurt. Geen idee wie Dirk Scheele is . Maar eens even op google kijken dan .
Ik ben een peuterjuf en ik heb ook een cd die grijs wordt gedraaid. Een tijdje geleden vertelden een aantal peuters zo blij en vrolijk over hun bezoek aan dikkie dik. Ik denk dat onze uk het ook reuze leuk gaat vinden om dit grote rode kat te zien en leuke liedjes te horen. Ben benieuwd.
nemo> ligt aan je kindje. Dan zou ik de gok nemen dat ze misschien over een half jaar kaarten hebben. Persoonlijk zou ik niet gaan.
op dirk scheele zijn eigen site kan ik helemaal niks over dikkie dik vinden. heeft iemand ook een link van alle locaties waar deze voorstelling gaat komen?