Jeetje sommige mensen Gisteravond was dit programma op. Ik wist dat de achterneef van mijn vader daar aan mee deed. Wat een gedrocht van een vrouw heeft hij zeg! Ongelovelijk.. Michel doet echt alles voor haar en zij gaat alleen maar stappen en doen. Laat de kinderen achter.. Nu is ze weg bij hem, en heeft ze dr 3 kinderen bij hem achtergelaten.. En weetje wat die stomme kut zeid.. ( sorry voor taalgebruik hoor!!) jullie krijgen een nu een nieuwe mama, vergeet mij maar. Kan daar zooooo kwaad om worden. En waarom deed ze mee aan het programma, ja het leek haar leuk om op tv te komen en nieuwe kleding te krijgen... pfffffff
Ik heb gisteren ook gekeken, maar heb niet gezien dat ze dit heeft gezegd.. Ik vond het zo zielig voor die man. Leek me echt een lieverd.. Helaas ziet zij dat anders en wilt ze haar jeugd in halen Hallo zeg je hebt wel 3 kinderen denk ik dan.. Hoe egoistisch kun je zijn. Ze mist ook de passie in haar relatie.. Maar wat wil je dan als je al zolang samen bent.. Doe er dan wat aan mens.. Maar ja helaas denkt niet iedereen er zo over. Jammer dat de kinderen er dan de dupe van worden.
Oh ja, ik heb het gezien, ik vond het echt een B*tch eerste klas. "Heb je je kinderen gemist?: ehm nee niet echt" Ik zei gisteren nog tegen mijn vriend: ze zal toch wel bij hem weggaan, die vent is veel te lief voor haar. Die gun ik echt een leuke vrouw. En ja hoor, weg was ze.... "Tja ik heb dingen gedaan waar ik niet trots op ben, maar ik heb er geen spijt van ."
Dit heeft ze niet op tv gezegd, maar tegen mijn oom... die was op visite bij Michel. Ze is idd erg egoistisch.. maar je zag ook aan die kinderen dat die de moeder niet heel erg gemist hadden... Ze had heel trots tegen me oom gezegt kijk eeens hier een foto van robbert ten brink en mij.. jaa wij komen dan en dan in het programma. Ja had me oom gezegt " moet je daar trots op zijn? Je zou je de ogen uit je kop moeten schamen dat zo'n programma uberhaubt nodig is" toen is ze jankend naar boven gerend.
Oja en haar eigen vader wilt niet eens meer wat met dr te maken hebben.. dan moet je wel heel ver zijn gegaan. En nu moet ze ook nog eens werken bij van der valk arnhem als schoonmaakster aangezien michel haar geen geld meer geeft
Nou gelijk heeft hij.. Laat het haar maar voelen. Zij wil toch zo graag weg.. Alleen zijn is ook niet alles. En je merkt pas wat je mist als je het kwijt bent.. Maar daar komt ze denk ik nog wel achter.. En ik gun hem echt een leuke vrouw.. Ik vond hem echt een sympathieke vent en haar een bitch..
ik heb het ook gezien wat een verwend mens en zo egoistisch eigenlijk dat je bij je man weg gaat ok maar je kinderen achter laten tjee te erg voor woorden zou nooit mijn kids in de steek laten
ik heb me er ook dood aan zitten ergeren... ik had gelijk door dat zij toch bij hem wegging ondanks dat ze zei dat ze haar best ervoor ging doen. die man vond ik echt een enorme lieverd. echt een goede sul. en die kinderen hadden volgens mij ook niet echt superheimwee naar dr moeder. nou ze kan nu lekker de hoer uit gaan hangen. takkesnol! ( maak me er ook ontzetten boos om dat dit in onze familie precies zo is gebeurd)
Heb het ook gezien...alleen het einde gemist!!! Aargh! Zei ze toen al dat ze bij hem wegging of bleven ze toen nog bij elkaar? Vond het zo'n rare vrouw...met dr " ja en er staan ook stoute dingen in mn brief"' en idd dat ze dingen heeft gedaan waar ze niet trots op is maar geen spijt van heeft?! Wat een rare zeg... Hij leek inderdaad zo lief... en wat woonden ze ook mooi zeg! Wauw...hebben jullie die tuin gezien??!! Hoe dan ook....ze is dus weg bij dr gezin om passie te hebben met andere mannen??! hihi werd niet goed van dr met dr passie...Geef je man wat passie zou ik zeggen! x
ohhhhh wat heb ik me zitten ergeren aan die doos...snap dat niet hoor...zo egoistisch.. Die opmerking.."voel me een beetje schuldig sinds een uurtje...want ik zit lekker relaxed hier en hij zit met de kinderen OPGESCHEEPT !!! " ..als je je kinderen al zo ziet..zit er volgens mij echt een kronkel in dat koppie..:x Nee..denk dat die Michel beter af is zonder haar..vond het zo triest voor hem...hoop dat hij een top vrouw ontmoet en de kinderen ooit een moederfiguur krijgen die ze verdienen!!! Waar komen ze nou ook al weer vandaan?..ze kwamen me zo bekend voor...
aha...woon niet zover daar vandaan *kwartiertje rijden* maar kan er maar niet opkomen waar ik haar van ken dan........bah.....naar mens!!
wij hebben met open mond naar dat mens gekeken. Wat een verwend nest zeg en dat ze haar kinderen gewoon niet gemist heeft. Ik kan nog geen nacht zonder mijn kinderen dan mis ik ze al. En die man, wat een lieverd zeg en helemaal niet lelijk ook nog es niet. Ik moest wel lachen om die vader van haar. Als het mijn vrouw was geweest had ik haar allang de deur uit gezet. hhahahahaha was wel een goeie.
We hebben hier ook zitten te kijken en het was inderdaad al vanaf het allereerste begin van de aflevering duidelijk dat zij echt niet ging blijven... Wat een apart mens... Duidelijk geval te jong samen gekomen... Arme kindertjes en arme man, die zijn allemaal behoorlijk de dupe van haar egoistische rot gedrag... :x
Ik ben dan denk ik de enige die haar kant ook wel een beetje begrijpt.. Ben veel vrouwen tegengekomen die rond hun 40e problemen kregen met zichzelf en met hun relatie. Ineens gaan nadenken van 'is dit nou echt wat ik wil?' en hebben voor hun gevoel veel gemist doordat ze vroeg een vaste relatie hebben gekregen, kindjes hebben gekregen en zichzelf weggecijfert hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik vond veel dingen die ze deed ook niet kunnen maar ik begrijp wel dat voor haar de koek op was. Ze had zich alleen wel anders kunnen gedragen naar haar gezin toe. En ze miste het thuisfront idd niet zo, dat gaf al aan hoe ver ze er doorheen zat. Ze zei ook 'ik weet dat het thuis goed is met de kindjes' dus mist ze ze minder. Dat herken ik wel. Als mijn dochter gewoon thuis is bij paps en ik ben 'de hort op', mis ik haar ook niet op dat moment. Ze zal idd foute keuzes hebben gemaakt en is de weg wat kwijt geraakt en zit in de knoop. Maar ik geloof er niks van dat ze een slecht mens is.
hier zit ook wel wat in maar voor mij komen mijn kinderen op nummer 1 en die zou ik dan dus ook nooit achter laten bij papa. vooral dat vind ik zo vreemd.
Ik begrijp ook heus wel dat er een moment in je leven komt dat je denkt van is dit hoe ik de rest van mijn leven wil doorbrengen. En al helemaal als je al vrij jong een relatie met elkaar hebt gekregen. Maar om nou op die manier een nieuwe weg in te slaan vind ik wel heel radicaal. Je kunt ook een nieuwe hobby zoeken, opleiding gaan doen of een uitdagendere baan zoeken. Ik vind niet dat zo'n man die heel zijn leven alles voor je over heeft en zelfs nog als jij je zo gedraagt, zo hoeft te behandelen. Ik vind ook wel dat die man wat meer of eerder van zichzelf had moeten laten horen. Zomaar accepteren dat hij in het weekend met de kindjes op de bank zit en dat zij in de stad of waar dan ook loopt te sloeren. Maar goed het was idd vanaf het begin al duidelijk dat de relatie niets meer zou worden. Is misschien voor de kindjes uiteindelijk ook wel het beste krijgen ze eindelijk een beetje rust... En die vrouw komt als ze uitgefeest en gesloert is er nog wel achter wat ze mist.
Ik kan er ook niet bij dat ze haar gezin niet mist, en de manier hoe ze erover praat, en hoe ze afscheid neemt?Nou, ik zou daar echt moeite mee hebben hoor!Maar dan ben ikmisschien ook wel aan apart geval want als wij (mijn man en ik samen) naar een feest gaan ofzo, vind ik het al niet leuk om ' afscheid' te nemen...nouja, natuurlijk hoef ik dan niet te huilen enzo, maar tis niet zo dat ik dan op dat moment denk: nou, jippie, we gaan zonder kids weg' (na een tijdje valt dat wel weer mee hoor, maar moet ook eerlijk zeggen dat wij nooit vaak weggaan, dus dat we een oppas nodig hebben, of mijn man of ik ben thuis, en zo vaak gaan we eigenlijk niet weg) Als ik s ochtends in het weekend mag uitslapen van mijn man (ik ga er s nachts doordeweeks altijd uit, onze meiden zijn niet zo makkelijk altijd hihi) en ik kom beneden, zijn onze meiden ook helemaal enthousiast dat mama er weer is, dan willen ze allebei bij mij op schoot en gaan ze soms bijna huilen dat ze niet snel genoeg bij mij op schoot kunnen zitten of dat de ander eerder is,haha (2 jaar en 10 maanden, die van 10 maanden loopt al, hihi,maar niet zo snel als haar grote zus) ik ben zelf dan ook heel blij hoor, en dan hebben we het over een ochtendje de kinderen niet gezien, whaha, erg ben ik hoor, achja, ik geef er niks om, iedereen is daar anders in toch Maar de manier waarop die vrouw in dat fimpje doet is niet normaal natuurlijk! Zielig voor die man en kinderen...
Ik sluit me bij maja aan. Een relatie van 23 jaar laat je niet zo van de ene op de andere dag gaan. En hij is dan misschien een lieverd maar zal ook zijn mindere kanten hebben zoals iedereen die heeft. Bovendien vond ik het ook een beetje raar van het programma op zich... een mini make-over en een brief schrijven en alles is weer koek en ei? Ze stonden met champagne 'nou missie geslaagd' en ik dacht echt huh?? Ze gaan wel heel hard, of heb ik een stuk gemist van het programma??