Goede tip dames! Vanavond ga ik 'm ophalen, dus gelijk even kijken of er naar mijn mening genoeg in zit.
helaas mag je niet in de tas kijken. het is kopen en dan pas krijg je hem te zien. dit dus omdat er denk ik veel dingen uitverkocht zijn en er dus maar super weinig in de tas zit.
Nee dat snap ik ook. Maar vind het belachelijk dat ik van te voren een tas bestel en dat er dan helemaal niets in zou zitten behalve folders. Maar goed, die tas zelf is ook leuk natuurlijk. Ik zie wel!
Ik ga er wel wat van zeggen. 3 euro voor alleen maar folders is teveel Je kunt er toch ook wat van zeggen nadat je hem betaald hebt. Zeg je toch een vriendin was hier gister en dat had dit en dit erin waarom zit dat hier niet in??
Nou, ik was donderdagochtent bij de tassen.. en ik heb hem gelaten! Voor 3,- kreeg je: - Dikkiedik shopper, zo'n standaard reclametas - een pakje met iets van 6 kruidvat newborn luiers. - 1 klein potje fruit - reclame folders - een reclame-winkelwagenmuntje Nou sorry.. maar dan betaal je dus alleen voor de tas! Belachelijk! Wat als ik hem van te voren had besteld via internet!! (wij mochten wel in de tassen kijken, en hebben het daarom niet gedaan zoals je begrijpt)
Ik had: Billendoekjes. Snoetenpoetsers new born luiers potje fruit 2 boekjes (baby's eerste jaar, 1000% nl) folders
Jullie hebben het hier over de Dikkie Dik tas; wij noemen 'm al schertsend het hele weekend Dikkie Dun, haha.... Ik vond 'm best tegenvallen.... Kijk, ik snap wel dat sommige dingen "op" kunnen raken, maar waar ik met mijn pet niet bijkan is dit; ik heb, denk ik net als velen, de tas VANTEVOREN besteld/aangevraagd; opgehaald dus met het uitgeprintte bonnetje met streepjescode. Je hebt dan, als organisatie zeg maar, van tevoren toch al een redelijk beeld van de hoeveelheden die je nodig hebt om die tassen te vullen???? Als je dus bv. in de voorverkoop al 2000 bestellingen hebt, dan zorg je toch ook dat je 2000 pakken luiers hebt, 2000 potjes fruit, 2000 pakken snoetenpoetsers, 2000 paar sokjes etc.? En niet 2000 tassen, 1800 potjes fruit, 1600 paar sokjes en ga zo maar door... Beetje slordig als je het mij vraagt...Vind eigenlijk dat ze het niet kunnen maken om de inhoud zo te laten wisselen, bij iets wat je "op voor-inschrijving" koopt c.q. besteld. Zou er wel een mailtje ofzo tegenaan willen gooien, maar welk bedrijf/organisatie zit er eigenlijk achter deze tas?
Volgens mij als je op de 9mnd site gaat kijken bij Dikkie dik tas. Vind je wel iets. Zag wel iets staan ergens. https://portal.rai.nl/oep/oep_p2_details.aspx?sessionid=ejpei3ei4ff8ffpfdpfe2&like=D&OrderNbr=98515
Heb ook een mailtje gestuurd, vond het super tegenvallen! Ben benieuwd of we er nog wat op gaan horen..
Ik heb de tas donderdag ook opgehaald en t viel idd erg tegen voor die drie euro. Had trouwens via internet de tas aangevraagd en met t e ticket opgehaald. Bij mij zaten er folders in, een potje hipp fruithapp en 6 kruidvatluiertjes. En als je dan hoort wat sommige andere mensen er nog bij hadden zitten.......tja 3 euro is echt teveel gevraagd ervoor. Jammer!
Kan iemand mij het mail adres pb-en ? Ik krijg een time out van de site (link) Ik vond hem erg tegenvallen en hetgeen er als voorbeeld stond er zat zoiezo veel te weinig in !
Dit staat er bij de deelnemers: Hieronder vindt u de informatie van de geselecteerde exposant. Naam: Dikkie Dik Beurstas Land: Nederland Stand: 09.320 Web: http://www.boostgroup.nl
Hallo dames. Zaterdag heb ik een tas gehaald bij de 9 maandenbeurs. Wat zat er zoal in : * snoetenpoetsers (van de DA) * lotiondoekjes (van de DA) * een pakje met kruidvat newborn luiers. * 1 klein potje fruit van Hip Hap (of zoiets) * reclame folders * een reclame-winkelwagenmuntje en natuurlijk de tas zelf.