Hallo. Zet ik hier vanmorgen een berichtje neer dat ik nog geen reactie heb gehad. Kijk net in mijn email en ze hebben mij het volgende mailtje gestuurd: Beste mevrouw Er is verwarring ontstaan over de inhoud van de tas en na onderzoek blijkt dat er bij het vullen van de tassen iets mis is gegaan. U mist hierdoor een aantal producten in uw tas en dat mag uiteraard niet gebeuren. Wij betreuren deze situatie enorm en willen u middels deze weg onze excuses aanbieden voor het ongemak. In overleg met de organisatie is afgesproken dat iedereen die voor donderdag 10 maart hiervan een gegronde melding/kracht van heeft ingediend een nieuwe tas opgestuurd krijgt. Zou u mij uw adresgegevens willen doorsturen? Dan zorgen wij ervoor dat uw binnen 2 weken een nieuwe tas krijgt toegestuurd. Met vriendelijke groet, Loes Snijders Nou ben benieuwd heb mijn adresgegevens doorgestuurd. Het heeft dan toch wel nut gehad om een mail te sturen. Vaak hoor je er niks meer van.
mochten er nog dames zijn die zoiets hebben van goh 2 dikkiedik tassen daar heb ik niks aan, dan hou ik me van harte aanbevolen, hier een mega grote dikkie dik fan (mijn zoontje dus ). Normaal gaan mijn moeder en zusje er altijd heen en nemen ze de tas wel mee, maarja zusje was iets te zwanger om nog puf te hebben een dagje naar de negenmaandenbeurs te gaan. Dus mocht er iemand zijn dan heel erg graag.
Mijn zoontje is ook helemaal weg van dikkie dik. Zoiezo van poezen. Graag houden wij ons ook aanbevolen voor een dikkie dik tas als een aardige moeder er 1 teveel heeft en er niets mee doet.
Heb vandaag mijn tas binnengekregen. Met dezelfde inhoud als jij diesel 1984: potje fruit 2x pakje pampers pakje met voeten en snoeten doekjes winkelwagenmuntje, tijdschriften en foldertjes
Ik heb hem ook al een paar dagen geleden gekregen.. Ookal zit er nu 1 pakje extra luiers (kruidvat..) in, en een pakje snoetenpoetsers.. vind het nogsteeds heeel mager voor dat geld!
doet e rnog iemand de tas weg, die er nog 1 hebben gehad. ik hou me zeker wel aan bevoelen dan voor me dochter alvast bedankt