Hoi hoi, Ik heb even een vraagje... Wie weet hoeveel een babykamer bij ikea ong. kost?? Wij willen nl. wel een nieuwe babykamer, maar niet zo'n hele dure. Aangezien dit ons tweede ~en waarschijnlijk laatste~ kindje wordt, vind ik het zonde om een hele dure babykamer voor die korte tijd aan te schaffen. Oh ja, en andere tips over goedkopere babykamers zijn van harte welkom. groetjes marianne
Ons bedje was 80 euro, tot commode gepromoveerde ladenkast ca 150 euro Kijk voor het resultaat maar in mijn album
Jep ik heb ook op marktplaats een babykamer gekocht... 160 euro voor een kledingkast, commode en ledikant foto's staan in me album
hey sjalleke leuk bedje ( heb precies dezelfde ) was idd 80 euro... heb verschillende comodes gezien.. en de prijzen zaten tussen 100 en 150 euro. een kleding kastje was ook zoiets... dus das niet duur... maar ikk zou zeggen, ga heen en bekijk de prijzen.. en het assortiment
Ha dames, leuk al die reacties. @ miranda72, op de ikea site staan niet zoveel soorten. @ Sjalleke, errug leuk bedje heb je daar!!! @ Sarah, ik kan daar niet zomaar ff heen. Moet minstens 100 km. rijden, haha. Daarom wilde ik eerst ff weten of het echt wel zo goedkoop is, voordat ik erheen rijdt en er niets is.
Sommige mensen doen hun babykamer weg als hij nog als nieuw is. Wij hebben er ook een gekocht en die ziet er ongebruikt uit. Commode, bedje en kast voor 150 euro. En het is niet van dat plaatmateriaal, gewoon massief hout. Dus je kunt tweedehands soms hartstikke leuke dingen vinden. Als je op marktplaats je postcode ingeeft kun je kijken wat er in jouw buurt te koop is.
hmm... Zie net dat er nog een hele oude foto staat Deze week alles in de wasmachine en dan zal ik wel even een nieuwe plaatsen
Wij hebben een kamertje gekocht met een doorgroeibedje, dit kan je dan toch ook nog een hele tijd gaan gebruiken.
Bij Ikea zelf hebben ze niet zoveel.. eigenlijk bijna niks.. gewoon wat losse bedjes en misschien 2 complete kamers.
Ik vind Ikea wel leuke dingen hebben. Inderdaad niet veel keuze maar voor mij net genoeg. De kast/commode van de Hensvik serie vind ik erg handig en ziet er ook leuk uit en kost maar 99 euro. Gebruik je de commode niet meer dan heb je iig nog een kast! Het bedje is 79 euro en ziet er ook leuk uit. Het nadeel daarvan is echter dat het afwijkende maten heeft en je dus verplicht bent een matrasje bij Ikea te kopen. En die vond ik niet zo goed. Ik ga dus voor de commode/kast en nog een wandrek (29,95). Het bedje haal ik bij Prenatal (115,00). Lekker alles nieuw en niet te duur.
hoi hoi, Ik denk toch dat we eens een dagje naar de ikea moeten. Mijn buurvrouw had er over dat er ook een gietijzeren bedje stond, maar ze heeft daar verder niet zo op gelet. Dit lijkt mij ook erg leuk!
Wij hebben de meubels bij Prenatal gekocht. De kamer die we mooi vonden was al afgeprijsd en er ging ook nog eens 20% korting vanaf, dus dat was mazzel. Denk dus niet dat Ikea perse het beste is wat betreft kwaliteit/prijs maar dat je gewoon even rond moet neuzen naar een goede deal. Shop ze.
Missmar, die gietijzeren bedjes die je bedoeld zijn (als we het tenminste over dezelfde hebben) van die junior meegroei bedden.
Een vriendin van mij heeft de hele babykamer gekocht bij blankhoutenmeubel in Eindhoven. Kostte 199,- Deze zaak moet ook op internet te vinden zijn. Ikea is ook een goede optie of Leenbakker. Groetjes
Beetje late reactie, ben het forum een beetje aan het doorlezen en kwam dit topic tegen. Voor mijn zoontje heb ik een gratis kamertje afgehaald bij kennissen van kennissen. Het was een beetje afgeleefd, dus ik heb me geamuseerd met schuren en verven, het resultaat mocht er zijn. Mocht het ons nu lukken om een 2e te krijgen, ga ik weer op zoek naar een gratis of heel goedkoop kamertje. Wel hebben we een nieuw matras gekocht gehad, kon die wel bij het kamertje hebben, maar daar pas ik voor.