hoi allemaal, Toen onze oudste zoon baby was had je danoontje speciaal voor de baby vanaf 4 maandjes. Maar kan het nergens meer vinden in de winkels. Bestaat dat nog wel? Of is het uit de handel genomen? Mamzie
Sinds een paar maand hier nergens meer te vinden en danoontje heeft het ook niet meer als product op de site staan dus had toen gebeld en volgens hun uit de handel en alleen nog de normale voor oudere kindjes. En ga er maar vanuit dat de fabrikant het wel weet
denk dat het niet zo hard liep. ik heb ze wel gegeven zo af en toe. de meeste kindjes eten pas goed warm rond 6 maanden en dan mogen ze ook al gewone danoontje. kwa suiker maakt het niks uit enkel oppassen met de koemelk
ik vroeg het bij de Vomar bij ons en die zeiden dat het er te weinig van verkocht werd en het bij hun uit de handel werd gehaald.
het was ook eigenlijk een onzinproduct. Want op de leeftijd dat ze ze echt mogen (6 maanden) kun je ze ook gewone danoontjes geven (of beter nog gewone kwark of yoghurt natuurlijk). Het was eigenlijk alleen de verpakking die echt verschilde.
ehhum.. naast het feit dat het van opvolgmelk werd gemaakt? Voor de rest ben ik het me je eens, je kunt beter gewone yoghurt geven. Of desnoods die toetjes van Olvarit, daar zit wat minder suiker toegevoegd dan in de gewone Danootjes
Wij geven nu 'baby-danoontjes' van Nestlé.. Is een goed alternatief en uh, ook errug lekker voor mama