kan je diksap ook door de flesvoeding heen mengen om je beeb te laten wennen aan een andere smaak? Teun wil nu nog niets anders dan zijn 4 fles voedingen per dag...heb de laatste wel met nutrix en dan nu ook wat van de smaak vanille erdoor maar ik vroeg me het zo af van de diksap dus reactie zijn welkom
Lijkt me ook niet handig. Hij is ook nog jong, hij hoeft in principe nog geen diksap of andere extra's naast de fles. Komt vanzelf wel.
maar als je het zo geef waneer geef je het dan? Hij wil nu ook nog geen fruit/groente hap tussen door....
Ik heb Moira pas diksap gegeven toen ze 5 maand was, dit i.v.m. de warmte. Eerst vondt ze het niet lekker, omdat ik het met koud water had aangemaakt. Met warm water (vanuit de koker) dat dronk ze gelijk op. Na een paar dagen dronk ze ook koud diksap (weliswaar gemengd met water hoor!)
dus eerst wat warm en daarna afbouwen naar lauw en koud....... oke we gaan het proberen als er weer een warme periode aankomt dus niet door de fles........maar extra ernaast bedankt voor jullie reacties