Hoi Hoi, Ik wil a.s weekend met de boterham gaan beginnen. Nu is mijn vraag kan ik die het beste 's ochtends of tussen de middag geven? Ook wil ik graag diksap gaan geven. Vanaf wanneer doe ik dit in een drinkbekertje zodat mn dochter zelf kan drinken, of is het het beste dat ik ze nog lekker met de fles 'voer'? Bedankt alvast vor het antwoord. Groetjes Angelaa
Hier ben ik afgelopen week ook begonnen met brood rond 1 uur het 's middags. En met diksap, krijgt Joris hier ook, maar in een klein flesje wat hij zelf kan vasthouden. Persoonlijk ga ik nog niet beginnen met een gewoon bekertje, denk dat dit geen succes is en het bekertje regelrecht helemaal over hem heen gaat!
Fenja krijgt rond 12.00 uur haar boterham en diksap hier ook in een klein flesje zodat ze hem zelf goed vast kan houden. Ik zie Fenja ook nog niet uit een bekertje drinken hoor.
Oke doe ik de diksap ook in en lein flesje zodat ze dat makkelijk zelf kan pakken, maar welk flesje gebruiken jullie? Is dat ook een flesje die niet lekt?
Elena krijgt s ' middags een boterhammetje en een klein flesje melk.(geef ik haar) Na haar groente (om 16u30) krijgt ze een beetje water of diksap uit een tuitbeker of gewoon uit een bekertje(dat doet ze al heel goed )