wil niet in ledikantje slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LadyLaila, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Ik had een vraagje mijn jongste zoontje wil absoluut niet in zijn ledikantje slapen. Als hij slaapt kan ik hem overal neerleggen en slaapt hij verder maar als ik hem in ledikantje leg is het een krijsen van jewelste. Mijn oudste had ook al een afkeer tegen het ledikantje. ik kan hem laten huilen maar dan wordt hij helemaal hysterisch en valt absoluut niet in slaap.
    Met mijn oudste had ik dit probleem ook en die sliep op ten duur in het campingbedje zonder problemen.
    wat zou ik kunnen doen want verder is het een geweldig ventje. Laten huilen werkt niet want heb dat al geprobeerd wakker in eigen bed leggen wordt hij ook hysterisch van

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    M'n dochter heeft dit ook gehad. Uiteindelijk had ze een ziekenhuis opnAme, en hebben ze me geleerd er eerst bij te blijven staan. Hand op hoofdje en een hand op haar buik. Niet in haar ogen kijken (ivm afleiding), maar geruststellen. Op den duur viel ze in slaap, en zachtjes weglopen. En dat iedere dag een stukje meer.

M'n dochter zocht een stukje geborgenheid. Ik heb destijds de snoozzz aangeschaft, daarin ligt ze "vast" in bed, Google maar eens, is nog veilig qua draaien en dergelijke..... Zonder dat ding slaapt ze dus niet in haar ledikant, ze vindt her heerlijk.

Hopelijk kan dit je een beetje helpen..

3. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Mijn dochter had dit ook bij 7 maanden. Het bleek verlatingsangst te zijn maar ik denk ook dat het aan de ledikant ligt. Daar zit een lade onder waardoor hij heel hoog is (voor ons onhandelbaar). Ook zijn de spijlen breed waardoor ze hard haar hoofd stoot bij het draaien. We hebben nu een goedkoop Ikea ledikant en hij staat bij ons op de kamer en nu vindt ze het prima.

4. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    heb het campingbedje toch uiteindelijk naar boven gehaald en jaah hoor meneer slaapt er een stuk beter in. Hij heeft gister en eergister veel langer overdag geslapen. Dus om mezelf en hem niet gek te laten maken blijft hij in het campingbedje slapen. Ik heb het maar opgegeven en volgende week kijken wat ze op het cb erover gaan zeggen.

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Toen ik het mijn zoontje wou aanleren wou hij er ookniet in slapen totdat ik hier een goede tip las.

Leg een gedragen t-shirt of iets met jou geur bij hem, ging toen vanaf de eerste keer goed

Dat deed ik wel overdag zodat ik hem in de gaten kon houden, stel hij trok het shirt over zijn hoofdje,...

Na 3 keer was het shirt niet meer nodig en is hij snachts in zijn ledikantje gaan slapen

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als allebei je kinderen er last van hebben dan lijkt het me dat je het ledikantje beter gewoon op marktplaats kunt zetten, daar is dan vast iets niet geschikt aan voor jullie.

7. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Heb je het ledikantje al eens op een andere kamer/ plek gezet in huis??? Zeker omdat je andere kindje er blijkbaar ook last van had??

8. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik zou lekker voor het campingbedje gaan!!

9. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    alle kamers in me vorige woning gehad met de oudste
    en de jongste in 3 verschillende kamers
    de oudste lukte niet en nu de jongste ook niet.
    Vind het zo zonde want heb er wel de volle pond voor moeten betalen en nu kan ik hem weg doen.
    want de oudste die sliep dus niet in ledikantje wel in campingbedje en nu hij een grote bed heeft gaat dat ook goed.
    Kan het er ook aan liggen dat beide buikslapers zijn.

10. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
  11. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel

Had al zoiets voor de kleine geprobeerd. te groot zal het niet aan liggen want het campingbedje oogt groter en de box helemaal. ik denk echt zelf dat het er aan ligt dat het buikslapers zijn. Maak niks uit hoe je ze op bed legt ze rollen meteen door op de buik

Deel Deze Pagina