Een allergie hebben voor een stof is toch wel heel wat anders dan dat het stofje schadelijk is. Ik heb een vriendin die allergisch is voor tomaten. Volgens jouw theorie zouden tomaten dus schadelijk kunnen zijn. Dat is natuurlijk niet zo: tomaten zijn niet schadelijk, alleen is zij er overgevoelig voor!
Oh, ik geloof best dat commerciele bedrijven meer willen verkopen en meer willen verkopen.. Raar principe natuurlijk voor een commercieel bedrijf.. hahahah.. maar ik geloof nog veel harder in het menselijk vermogen om keuzes te maken en je te verzetten tegen verleiding enzo. Ik geloof dus niet in een wereldwijde samenzwering! hahahah!
Ja, ik vind ook dat je een keus hebt. Dat E-nr. zorgt er niet voor dat je die hele zak leeg vreet, dat doe je toch echt zelf! En als je een sucker bent voor dat soort junk moet je gewoon paal en perk stellen. De voedingsindustrie biedt genoeg gezonde alternatieven, je kan die er niet de schuld van geven dat je te dik of te ongezond bent.
Waarom zou dat onzin zijn? Er zijn namelijk echt al auto's die op water rijden. Waarom hebben we er niet allemaal al een dan volgens jou? Ben wel benieuwd wat jou verklaring daarvoor is dan, als het niet de olie maatschappijen zijn die de productie daarvan tegenhouden. Over geraffineerde suiker: Ik geloof eerlijk gezegd bijna niet dat er net serieus nog iemand vroeg waarom suiker schadelijk zou zijn voor een baby. Ik schrik hier echt van. Mensen, doe je research voordat je iets ondoordacht aan je kind geeft. Ga eens het internet op en lees over geraffineerde suikers en wat die zoal aan reacties in je lichaam teweegbrengen. En geloof me, dat is a hell of a lot more dan alleen tandbederf.
ja hahaha ik zie het nu ook! de flessen zijn niet aan te slepen , maar dat komt ook omdat ik er zelf ook vrij veel van drink! (roosvicee)
Interessante discussie Denk dat het uiteindelijk weinig uitmaakt of je van het een of het ander te veel geeft, dan is het slecht, en met mate kan het geen kwaad tenzij er een allergie of overgevoeligheid in het spel is. Over die auto op water, dat is wel een interessante. Water kan je namelijk niet verbranden, de manieren om er energie uit te halen is als het beweegt of je haalt er warmte uit (warm water dus). Maar dan is het wat moeilijk om er een auto op te laten rijden. Sorry maar de techneut in mij kon dit niet laten gaan Maar, een kritische blik naar alle "feiten" uit de commercie kan uiteraard geen kwaad.