Hallo, Ik ben sinds een paar dagn gestart met bijvoeden, (fruithapje, hij eet een half potje) en sinds gisteren ook groentehapje. Maar zo goed als Noah altijd doorsliep, zo vroeg werd hij nu wakker!!! Normaal slaapt hij tot 7u, nu was hij al om half 6 wakker, en hongerig! Toen de papfles die hij sochtends krijgt bijna op was, viel hij in slaap.. Ligt het aan de bijvoeding? Moet hij gewoon nog wennen ofzoiets?
Hij is nu bijna 6 mnd (de 6e van de maand). Verder heb ik niets veranderd aan zijn schema.. Hij drinkt nog 5 voedingen van 200ml van de Nr. 1 van Friso. Sochtends (de eerste voeding) krijgt hij met 2 el rijstebloem omdat hij anders veel te vroeg alweer hongerig is.
was het de eerste keer groente? het kan zijn dat zijn darmpjes eraan moeten wennen. ik zou even een paar dagen hetzelfde geven en kijken hoe hij erop reageert. blijft het zo, dan even een paar dagen niet om te kijken of hij dan weer wel doorslaapt. zo niet dan denk ik dat hij misschien behoefte heeft aan meer eten.
Wat ik me net bedacht... Zou het niet gewoon een sprongetje kunnen zijn? Hij is tenslotte alweer 25 wk oud..! Ik ga toch maar weer verder met bijvoeden denk ik, want hij vindt het wel lekker .
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen! Maar ik had nu eens het goedenachtpapje geprobeert van Friso, dat is met opvolgmelk. Hij vond het superlekker, werd er helemaal blij van! Maar toch werd hij weer wakker om 6 uur.. We gaan ook maar eens kijken of het niet toevallig ligt aan het licht worden sochtends, dus zijn kamertje wat donkerder maken. Alles even uitproberen he!