Ik ben al sinds 1 week bv aan het afbouwen en geef nu alleen kv (ik kolf nl nog maar 2 keer). Sinds 2 dagen slaapt mijn dochter vanaf 21.30-22 uur heel vast tot 5 uur. Ze heeft dan haar laatste fles om 21 uur gehad. Moet ik haar toch nog om 23 uur de fles aanbieden? Ze drinkt dan nl. overdag maar 5 flesjes van 120cc en dus in 24 uur tijd 6 flessen van 120cc met 7 weken en ongeveer 4,5kg.
Dan zou ik proberen om iets méér in die andere flessen te doen, bijvoorbeeld 140/160 cc. Dan kan je die laatste rustig weg laten hoor. Ze krijgt immers om 21.00 ook nog! En dan zou ik die van 21.00 proberen door te schuiven naar 22.00 misschien?
Ik sluit me aan bij Patroes. Wakker maken voor een voeding had bij Ruben ook geen effect. Hij ging er niet langer van doorslapen en dronk vaak ook heel slecht bij die laatste fles. Dus ik zou ook iets meer per flesje proberen te geven en die laatste fles proberen iets later te doen. Kun je altijd nog terug naar 21.00 uur als je dochtertje wat ouder en zwaarder is geworden.
Ik probeer al te rekken tot 22 uur maar dat lukt eigenlijk niet. Ik zal inderdaad overdag wat meer geven maar vaak is 120 al genoeg voor haar.