ik persoonlijk vind niet dat je dan je eigen dan een moeder kan noemen, zoiemand verdiend dan geen kind, basta! ik kan hier zo kwaad om worden. ik hoop dat alles nog goed komt met dat haar, ik krijg gewoon kippevel als ik dat zie, moest ik even kwijt
Ja, gevonden: Een Amerikaans meisje dat de op 7-jarige leeftijd maarliefst 180 kilo woog, is er in geslaagd 136 kilo af te vallen. Twee jaar geleden was de toen 7-jarige Jessica aardig op weg zich dood te eten. Het meisje uit Knoxville, Tenessee kon amper lopen en bewoog zich voort door te rollen over de grond, had borsten van het overtollige vet en was kortademig. Dat laatste deed haar uiteindelijk in het ziekenhuis belanden. Anderhalf jaar lag Jessica in het ziekenhuis waar ze op een streng dieet werd gezet. Het lukt het meisje uiteindelijk om met hulp van de artsen 136 kilo af te vallen. Hoewel Jessica nu een stuk dunner is en dingen kan doen die meisjes van die leeftijd doen, lijdt ze nog steeds aan de gevolgen van haar overgewicht. Door haar enorme gewicht hebben Jessicas benen enorm geleden. Een aantal operaties is inmiddels uitgevoerd om haar o-benen weer redelijk recht te krijgen. Jessica woog bij haar geboorte het normale gewicht van 3,6 kilo. Op 5-jarige leeftijd was zij al gegroeid tot 90 kilo. Twee jaar later was dat gewicht verdubbeld. Volgens haar moeder werd Jessica zo zwaar omdat zij contant om eten smeekte. Bron: knurps.nl
Maar dan geef je een kind toch niet alles wat ze wil. Geef dan gezond eten, kijken of ze het dan nog wil. Vaak gaat het om de lekkere dingetjes. Als ze dan het gezonde ook opeet en nog meer wil, zou ik persoonlijk al bij de HA zitten. Dan zou ik wel willen weten of ze toevallig problemen heeft met haar stofwisseling of zoiets. Voordat het uit de hand loopt en de kleine met 5 jaar 90 kilo weegt. Liefs, Duveldraakje
ja precies als je kind honger heeft, geef het dan een berg groente en stukken fruit.. als je kind honger heeft eet ze 't wel.. en anders moet ze ophouden met zeuren maar misschine had ze de ziekte van pradar-willi. dat is een ziekte dat je niet kan ophouden met eten..je hebt de heledag honger.. het knagende gevoel dat wij kennen als we heel lang niet hebben gegeten dat hebben de mensen van pradar-willi de heledag. dus zij willen eten en eten en eten.. ouders van zulke kindjes moeten sloten op kastjes en hun koelkast doen...anders vreten ze alles op... echt vreselijk.
Dat bedoelde ik, kon niet op de naam komen van die ziekte, daar is nu ineens heel veel over te doen blijkbaar. Zag vorige week bij Dr. Phil nog een meisje dat eigenlijk mishandeld werd door dr moeder omdat ze altijd maar wilde eten. En gisteren was er op sbs6 nog een docu over. Liefs, Duveldraakje
Ja, ik ook, maar ik kan er geen foto van vinden. Ze weegt nu 44 kilo. Het afvallen is dus goed gelukt. Voor 't kind misschien wel beter dat ze niet weer in de media komt.
Dat is nou wat je noemt een groot drama voor zo'n kind. Goeddat ze is afgevallen. Hopelijk heeft het overgewicht haar gezondheid niet voor de rest van haar leven aangetast.
Beetje mosterd na de maaltijd dus. Nou goed dat ze is afgevallen en ze heeft dr leeftijd mee wat betreft de overtollige huid.
Ja het heeft me even gekost maar ik heb een stukje over haar gevonden waar je ook op kunt zien hoe ze er nu uit ziet je moet het onderste filmpje hebben op de site. Wel even goed opletten ze laten maar heel even wat van haar zien. http://www.figurelicious.com/400-pound-jessica Liefs Wendy
jeejtje zeg! Wel echt heel goed dat ze zoveel is afgevallen! Anders was het echt haar dood geweest Liefs kiss