Opgezette buik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loetje89, 22 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loetje89

Loetje89 Niet meer actief

Hallo,

daar ben ik alwéér! Sorry! Maar ik zit er een beetje mee dus ik vraag me af wat jullie ervan denken..
    Ik heb normaalgesproken 's avonds altijd wel een wat dikkere/opgezette buik, maar vandaag heb ik het al de hele dag. Ik zat vanmorgen op de wc en toen viel t me ineens op.. het is echt zo'n 'bolletje'. Ook voelt het precies zo aan: opgeblazen, het rommelt constant, en soms wat krampjes/steekjes. Pfff, weet niet wat ik er van moet denken. Ook zit zowat alles op me buik te strak, als ik het uitdoe of los doe kan ik veel opgeluchter adem halen.
    Wat me trouwens wel opvalt en wat anders is dan normaal; vooral mijn onderbuik (bij de baarmoeder zeg maar) is ook opgezet, en voelt ook wel een beetje hard aan.

Even voor de duidelijkheid: ben 7 nov gestopt met de pil, 11 nov ongesteld geworden. Zou dus nou (als het klopt en mijn cyclus zolang is) a.s. donderdag ongeveer mijn eisprong moeten krijgen.
    Ook had ik trouwens laatst na de seks (heb ik ook een topic over) een beetje bruinverlies waarbij er ook een bruin/rood draadje zat. Ik weet niet of dit eventuele nuttige informatie is, daarom zet ik t er maar even bij.

Wie heeft enig idee wat dit kan zijn? Alvast bedankt voor de reacties! :)

2. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Hey,

Met een pilbloeding, dus ongi in stopweek van de pil had ik dit niet.

Nu sinds de pilstop, dus een natuurlijke ongi heb ik ook die klacht en dat betekend bij mij aankomende menstruatie.. Of misschien hoort die klacht bij een verwachte eisprong..

Succes iig.

Groetjes!

3. Loetje89

Loetje89 Niet meer actief

Bedankt voor je reactie! :) Aankomende menstruatie lijkt me niet, ben namelijk 11 november ongesteld geweest.. Zou dus eerder een eisprong zijn omdat het bijna 2 weken na mn menstruatie is. Achja, we wachten maar weer af he :)

Deel Deze Pagina