Pijn aan binnenste schaamlip? na bevalling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Vlinderr, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoi,

Ik heb twee vragen.

1) Ik ben 2 weken geleden bevallen en heb sinds 3 á 4 dagen veel last van mijn binnenste schaamlip? (Ik weet niet heel zeker of het mijn schaamlip is). Het is een drukkend gevoel aan de achterkant van de binnenste schaamlip (denk ik). Ik ben geknipt en dus gehecht, maar volgens mij zijn het niet de hechtingen wat ik voel. Ik heb vooral last als ik gezeten heb en wanneer ik gewoon een tijdje sta/loop. Wanneer ik lig heb ik geen last en wanneer ik zit valt de pijn ook wel mee. Ik heb ook bekkenklachten, maar weet niet of dat ermee te maken kan hebben?
    Vind het moeilijk te omschrijven hoe de pijn aanvoelt. wat drukkend, net of het beetje klem zit ofzo.. heb de neiging steeds mijn onderbroek wat naar beneden te trekken, zodat het ruimte krijgt, maar dat helpt niks.
    2 dagen geleden leek mijn binnenste schaamlip aan de achterkant nog blauw, maar vandaag is dat ook wat weg getrokken. (vorige week was alles nog bont en blauw).

2) Ik heb soms het gevoel dat er iets (een sliertje/beetje slijm o.i.d.) uit mijn vagina hangt, maar als ik dan kijk is er niets te zien. Wat kan dat zijn?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen!

Groetjes Vlinderr

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

als je nog klachten hebt zou ik er even naar laten kijken. Misschien een niet genezen schaafwondje?

Mirjam

3. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Zal het nog wel even aanzien en zal er anders idd wel even naar laten kijken.

Groetjes Vlinderr

Deel Deze Pagina