Hallo, Ik weet niet zo goed hoe deze site werkt dus hoop dat ik het in de goede categorie plaats. Ik ben vanaf mijn aller eerste menstruatie altijd heel regelmatig geweest. 3 jaar gelden heb ik mijn spiraal verwijderd. ik had gelijk een regelmatige cyclus en was na 2 maanden zwanger. Hieruit is een prachtige dochter geboren. Nu willen wij voor een 2de kindje. Een maand geleden is mijn spiraal opnieuw verwijderd. na het verwijderen heb ik een gewone menstruatie gehad. Nu zijn we ruim 4 weken later en nog steeds geen menstruatie. ik heb 5 testen gedaan. 1 daarvan was positief, 4 negatief. (predictor positief, clear blue en kruidvat negatief) Nu ben ik gaan rondkijken op internet en lees ik dat predictor vaak een vals alarm afgeeft. Echter is er in de verste verte niets te merken van een (aankomende) menstruatie maar ook niet van zwangerschapsverschijnselen, Behalve dat ik dood moe ben, ben toe aan vakantie Heeft iemand ervaring met zo'n soortgelijke situatie? Groetjes Karen
had je nog een cyclus met de spiraal? (had je koper of mirena?) wanneer je bijv mirena hebt kan het goed zijn dat je lichaam een soort van aan het ontpillen is. dan moet je cyclus opnieuw opgestart worden. heb je ovulatietests gebruikt of getempt en weet je dus wanneer je een ei hebt gehad? zo niet...zou het nog even afwachten. je kan tenslotte niks anders. zou wel dan om de zoveel dagen/elke week even testen mocht menstruatie uitblijven.
Bij mij duurde het ruim 50 dagen voordat ik weer ongesteld werd na Mirena. Mijn predictor was wel negatief.
denk dat je een koper spiraaltje hebt? of niet ik heb namelijk toen ik hem liet verwijderen ook een maand overgeslagen echt raar later gewoon goede cyclus gehad na lange tijd wachten...
Ik had mirena spiraal en op 10 juli laten verwijderen, en op de verwijderdag licht gebloed. 11 dagen later 5 dagen hele lichte menstruatie gehad met roze bruin slijm alleen bij het plassen en niesen en hard lachen en nu vorige week mijn echte goede menstruatie gehad op de dag dat ik voorheen ook tijdens het spiraaltje mijn menstruatie kreeg. Wij gaan dit weekend voor ons 3e kindje proberen moet 1 september erg vruchtbaar zijn.
Het kan idd hoor dat je na het verwijderen niet direct weer een normale cyclus hebt, helaaas komt dat vaak voor.
Hallo, bedankt voor jullie reacties. Ik heb inderdaad de Mirena gehad. Rare is dat het de vorige keer wel gelijk weer regelmatig was na 4,5 jaar mirena. Nu zat hij er net een jaartje in. We wachten nog steeds maar af. Nog steeds geen teken van beide. Ik ben niet zo van het temperaturen en kijken wanneer in precies vruchtbaar ben. Ik kijk het gewoon nog ff aan Groetjes
Hallo, allemaal, ben nieuw hier en heb mij voorgesteld in een ander hoekje. Vraagje, zit vandaag op cyclusdag 123 en ben niet zwanger volgens de tests maar maar me wel zorgen. iemand hier ervaring mee? liefs
Hoi Jenn, het beste kun je je eigen topic openen. Dit gaat anders door elkaar lopen met de vraag van de TS (de topic startster) en bovendien kunnen de mensen die je misschien zouden kunnen helpen je zo niet vinden.