2 dagen over tijd kv 2 v 5 nega

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door almost, 16 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. almost

almost Lid

31 jul 2015
    72
    2
    8
    eigen bedrijf american BBQ catering
    Valthermond
    hallo allemaal , ik ben nu 2 dagen overtijd ben moe moe en nog geens moe mijn borten lijken wel meloenen met blauwe aderen , mijn darmen zijn opgezet ben met vlagen misselijk , maar mijn kv test was negatief , iemand hier ervaring mee ?

2. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad? Want het kan ook zijn dat je deze mnd een lange cyclus hebt.
    De symptomen kunnen betekenen dat je zwanger bent maar helaas kun je door de wens jezelf ook symptomen inbeelden ( niet verkeerd bedoeld hoor).
    Hoop dat het raak is voor je!

3. almost

almost Lid

31 jul 2015
    72
    2
    8
    Valthermond
    2 aug had ik mijn eisprong ben uitgegaan van 31 dagen cyclus

4. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Als je niet zeker weet wanneer he ei is geweest kun je je exacte nod ook niet weten. Je ei kan best wat later gesprongen zijn en dan is je nod ook later.

5. almost

almost Lid

31 jul 2015
    72
    2
    8
    Valthermond
    ik weet die 2 aug zeker , ben qua testen uitgegaan van 31 dagen

6. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    iid als je geen ovulatie test of getempt hebt kun je je nod niet weten
    Maar hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!
    Weet hoe frusterend het kan zijn dat wachten.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je hebt dus ovulatietesten gedaan?
    Of getemperatuurd?

Want anders kun je echt je eisprong niet 100% zeker weten, tenzij je beschikt over een luikje in je buik!

Ik bedoel er maar mee te zeggen dat je eisprong anders best eens later zou kunnen zijn geweest. Dan is je NOD dus ook later en kun je dus te vroeg getest hebben! Met de kans dat de test dus nog positief zou kunnen worden.

8. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Inderdaad wat be happy zegt, je kunt nooit uitgaan van een bepaalde cyclus. Zonder ovulatietesten of tempen weet je het nooit zeker, je cyclus kan elke ronde anders zijn.

En een eisprong op 2 aug. Zou betekenen dat 16 aug je NOD is. Dan ben je vandaag 1 dag overtijd ;)

9. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ik begrijp eruit dat ze inderdaad ovulatietesten heeft gebruikt en daarom de datum van haar ei zeker weet. Kan het verkeerd hebben :) maar dat maak ik eruit op.

In dat geval... de symptomen die jij opnoemt kunnen zeer goed zwangerschapssymptomen zijn. Ik zou over een aantal dagen, als je menstruatie nog steeds uitblijft, nog eens een testje wagen.

Deel Deze Pagina