Easybase

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Danjo, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik had een vraag passen alle maxi cosi op de easybase ?
    Zo niet is er een ander alternatief want het lijk me juist super handig zon ding

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Alleen de maxi cosi cabriofix past erop. Het is idd een geweldig handig ding.

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hm is er niet iets anders die universeel zijn

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Volgends mij niet. Het is van maxi cosi zelf. Wat voor maxi cosi heb je nu dan ? Als je het echt graag wil zou ik voor een maxi cosi cabriofix gaan. Komt ook als beste uit te test (volgends mij)

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Op de easybase kan alleen de Maxi cosi cabriofix. Maar meer merken autostoelen hebben een eigen base. (Romer, teutonia, recaro bijv) Universele basen zijn er niet, elke base is speciaal gemaakt voor een bepaalde autostoel.

Welke autostoel heb jij dan?

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb er 1 gekregen van maxicosi en heb bij mn wagen er 1 bij van babydump (safety first meen ik )

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    De safety first heeft geen eigen easybase. die kun je alleen met gordels in de auto bevestigen.

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik had het er van de week met mijn man nog over: De easybase is onze beste aankoop ooit! Dat geklooi met die gordels: heel vervelend, zeker als je de easybase al gewend bent. We hebben veel miskopen gedaan maar dit was een superkoop!

Wij hebben er zelfs een nieuwe maxicosi voor aangeschaft...

9. Peentje

Peentje Actief lid

29 jan 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Easybase.......ideaal!

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Jammer genoeg heeft de safetyfirst inderdaad geen easybase.

Een easybase is echt zooo makkelijk, ik denk dat het ook onze beste koop is!

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.184
    113
    Brabant
    ik ben ook helemaal super blij met onze easybase. Wij hadden overigens ook die safetyfirst stoel bij onze wagen, maar wilden liever een mc. Dus mochten we die 1 kiezen en kregen we daar korting op, wie weet is dit een idee voor jullie?

12. 2schatjes

2schatjes Lid

27 dec 2008
    75
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik had hier ook een vraag over.
    Ik heb een maxi cosi cabrio (niet fix erachter).
    deze is van mijn oudste dochter geweest (2006) en ga ik nu weer gebruiken voor onze jongste dochter (nu 6 daagjes oud!!!).
    Het heeft niet zo'n ijzeren stang aan de onderkant zeg maar, kan je die dan toch op zo'n easybase plaatsen?????

Graag jullie reacties...

Groetjes Nancy

13. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik vrees van niet nee. Ik denk dat het juist die stang is die vastklikt op de easybase...

Ook hier een tevreden gebruiker! Een van onze beste aankopen (ook al is Noa ondertussen te oud voor de MC)!

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Nee helaas deze past er niet op. De 2 ijzeren stangen heb je nodig om hem op de base te klikken.

15. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    zonder die ijzeren stangen 'klikt' er niks vast, dus helaas! ik had ook ene mc cabrio, met superleuke bekleding, en heb deze gewissled met de -saaie- bekleding van een mc cabriofix. 10 minuutjes werk, denk ik. misschien een tip voor jou, als je ook je bekleding zo leuk vindt nu?

de easybase/fix is hier de beste aankoop ooit. ik dacht eerst dat ik wel zonder kon, nou.... daar kwam ik snel van terug. zéker toen in de auto van mij lief (lederen bekleding) de mc ging schuiven in de gordels en ons zoontje helemaal voorover hing! SCHRIK!!! we waren al in de buurt van een babyzaak toen dat gebeurde, en hebben dus metéén zo'n base gehaald. ideaal! geen geklooi meer, en je weet met 1 klik of het goed zit of niet. veiligheid gaat voor alles, toch?

Deel Deze Pagina