Ik had een vraag passen alle maxi cosi op de easybase ? Zo niet is er een ander alternatief want het lijk me juist super handig zon ding
Volgends mij niet. Het is van maxi cosi zelf. Wat voor maxi cosi heb je nu dan ? Als je het echt graag wil zou ik voor een maxi cosi cabriofix gaan. Komt ook als beste uit te test (volgends mij)
Op de easybase kan alleen de Maxi cosi cabriofix. Maar meer merken autostoelen hebben een eigen base. (Romer, teutonia, recaro bijv) Universele basen zijn er niet, elke base is speciaal gemaakt voor een bepaalde autostoel. Welke autostoel heb jij dan?
Ik had het er van de week met mijn man nog over: De easybase is onze beste aankoop ooit! Dat geklooi met die gordels: heel vervelend, zeker als je de easybase al gewend bent. We hebben veel miskopen gedaan maar dit was een superkoop! Wij hebben er zelfs een nieuwe maxicosi voor aangeschaft...
Jammer genoeg heeft de safetyfirst inderdaad geen easybase. Een easybase is echt zooo makkelijk, ik denk dat het ook onze beste koop is!
ik ben ook helemaal super blij met onze easybase. Wij hadden overigens ook die safetyfirst stoel bij onze wagen, maar wilden liever een mc. Dus mochten we die 1 kiezen en kregen we daar korting op, wie weet is dit een idee voor jullie?
Hoi Dames, Ik had hier ook een vraag over. Ik heb een maxi cosi cabrio (niet fix erachter). deze is van mijn oudste dochter geweest (2006) en ga ik nu weer gebruiken voor onze jongste dochter (nu 6 daagjes oud!!!). Het heeft niet zo'n ijzeren stang aan de onderkant zeg maar, kan je die dan toch op zo'n easybase plaatsen????? Graag jullie reacties... Groetjes Nancy
Ik vrees van niet nee. Ik denk dat het juist die stang is die vastklikt op de easybase... Ook hier een tevreden gebruiker! Een van onze beste aankopen (ook al is Noa ondertussen te oud voor de MC)!
zonder die ijzeren stangen 'klikt' er niks vast, dus helaas! ik had ook ene mc cabrio, met superleuke bekleding, en heb deze gewissled met de -saaie- bekleding van een mc cabriofix. 10 minuutjes werk, denk ik. misschien een tip voor jou, als je ook je bekleding zo leuk vindt nu? de easybase/fix is hier de beste aankoop ooit. ik dacht eerst dat ik wel zonder kon, nou.... daar kwam ik snel van terug. zéker toen in de auto van mij lief (lederen bekleding) de mc ging schuiven in de gordels en ons zoontje helemaal voorover hing! SCHRIK!!! we waren al in de buurt van een babyzaak toen dat gebeurde, en hebben dus metéén zo'n base gehaald. ideaal! geen geklooi meer, en je weet met 1 klik of het goed zit of niet. veiligheid gaat voor alles, toch?