Nou angel1 ik sluit me helemaal aan bij de andere meiden, volgens mij heb je een heel mooie dag voor jullie beiden. Gefeliciteerd me je trouwdag en natuurlijk de (voorzichtige) zwangerschap xxx Daph
Nou ik zeg ook gefeliciteerd! Volgens mij ben je hartstikke zwanger! Dat is nog eens een mooi cadeautje voor een trouwdag! Veel succes met alles en geniet er van! Kus Swiggy
hoi hoi, dat zijn twee hele mooie streepjes, gefeliciteerd en geniet er maar lekker van. Liefs, Bibu !
Jaaa echt wel zwanger Ik heb met precies dezelfde test getest en had ook zo'n licht streepje eerst (zie album) en was/ben echt zwanger! Gefeliciteerd meid!
Dames, Bedankt voor jullie reacties! Vanmorgen een licht positief plusje op de clear blue gehad, dus ik geloof het nu ook. Wow, onwerkelijk hoor.. Liefs, Angel
Nou meiden, Helaas was de vage streep in mijn geval geen goed teken. Ik ben ook iedere dag blijven testen en de testen werden iedere dag vager ipv duidelijker. Vanmorgen met buikpijn en bloed wakker geworden, dus er is denk ik iets niet goed gegaan. Nou ja, kan ik met kerst iig een wijntje drinken.. Liefs, Angel
Hey meid wat ongelovelijk klote zeg! Maar hopelijk is het nog niets en ben je gewoon nog steeds zwanger. Sommige vrouwen blijven menstrueren tijdens de zwangerschap. Succes!