In mijn voorbereidende zoektocht naar babyspulletjes (ik ben nog niet eens gestopt met de pil hahaha) kwam ik op de site van Hema terecht. Daar verkopen ze echt bijna alles voor de verzorging van je baby! Flesjes, lakens, kruiken, luiertassen, kleertjes... noem maar op! Mijn vraag aan jullie: hebben jullie ervaring met de babyspullen van de Hema? Hoe is de kwaliteit en betrouwbaarheid?
zoon blieft alleen de flessen van hema. met de high tech s fles van difrax, die 4 keer zo duur is, gaat ie fonteinen imiteren. heb verder beddegoed, rompers, sokken en kleertjes. niets mis mee!
Hebben ook veel spullen gekocht bij de Hema: Kleding, rompers, aankleedkussen, lakentjes, hoeslakens, voedingskussen etc. Prima spul!
De Hema is gewoon prima. Ik heb er niets gekocht waar ik spijt van heb. De stretchrompertjes vind ik ideaal en het jurkje en legging die ik er laatst heb gekocht mogen zelfs op 60 graden gewassen worden.
gebrui hier zelfs niet anders als hema rompers... zijn het allerfijnst. verder ook veel spul van de hema.. ideaal. ik ge als ik iets nodig heb eigenlijk altijd naar de hema.
ik heb ook best veel bij de hema gekocht. de rompers zijn idd superfijn en blijven ook mooi (als je kindje niet in de zomer op de kont over de stenen schuift). verder heb ik de hydrofielluiers, washandjes, kleertjes, beddengoed en de rest wat ik nog vergeet. kortom, prima spul voor een leuke prijs. liefs doris
lees hier op het forum..dat de hydrofielen doeken, stretch rompers, beddengoed en electrische kruik, sterillisator allemaal populair zijn van de HEMA ikzelf heb daar div kleertjes..met name vestjes zonder capuchon...en hydrofielen doeken gekocht..
Hier ook veel babyspullen van de hema; spuugdoekjes, hydrofielluiers in wit en met leuk printje, washandjes, manicuresetje, borstel/kam, rompertjes (alhoewel ze bij Lotte niet zo mooi zitten - zijn m.u.v. sommige stretch en soms anderen te breed), hoeslakens, moltons, schoentjes, zwembroek, sapflesje, bordje, bakje.... Ook regelmatig kleertjes; ook prima kwaliteit. Maar het model; daar moet ik altijd goed naar kijken. Valt over algemeen breder en Lotte is maar een fijn en smal meisje. Vooral de broeken passen haar echt niet. Grappig dat je al aan het babyneuzen bent en nog niet gestopt bent met de pil; wordt wel tijd dan denk ik, of niet
Hier ook veel van de hema, maar nog geen baby geboren. Maar in de winkel hebben ze nog veel meer als op de webshop hoor! Qua kleertjes vooral!
Hier nog een fan van de Hema! Kleertjes,rompers,aankleedkussen met hoes,hydrofiele luiers enz enz! Voor baby 2 zal ik vast ook weer daar gaan shoppen
ik koop er eigelijk niks meer. Shirts zijn te kort en wijt voor onze vent en ik heb nu al 5 rompers stuk,allemaal van hema.
ben gisteren een paar rompers gaan kopen bij HEMA en al helemaal verliefd! Wat een leuke dingen hebben ze toch steeds... vrolijke kleurtjes, grappige prints... en dat voor 3,70/stuk... jihaaaa
Ik vind Hema voor de rompers, aankleedkussenhoezen (mooi woord voor galgje ) en luiers etc erg leuk. Qua kleding is het een beetje wisselend, het is niet altijd mijn smaak. Vooral qua kleurencombinaties.
Hier erg veel van Hema. Ervaring is dat hydrofiel-luiers van de hema fijner zijn dan van prenatal. Verder ook de stretch rompers die erg mooi zitten en mooi blijven. Heb voor mijn zoontje ook regelmatig kleding van hema. (Hij is redelijk stevig gebouwd). Vind shirts en broeken van de hema erg mooi wat model betreft, niet zo wijd als veel andere (goedkope) kleding. Ook spijkerbroeken zitten erg mooi, lijken helemaal niet goedkoop (worden alleen wel faal van wassen).
hier tevreden over de rompers, sokjes, pyama's, hydrofielen, beddengoed/waskussenhoezen en sommige kleertjes. T-shirts ben ik minder enthousiast over; lubberen snel bij de hals. Flesjes e.d. heb ik wel van merken zoals difrax.