Ik wil een luiertas van Cowboysbag, maar twijfel enorm over de kleur. Ik zoek eigenlijk een kleur die overal bij past: zwart, grijs, bruin. Ik heb zelf een beetje een taupe-kleurige tas van Fred en die kan overal bij. Het lastige van Cowboysbag is dat de kleuren van de tassen enorm variëren. De ene Elephant grey ziet er anders uit als de andere. Soms erg donker, maar wil liever een iets lichtere. Ook weer niet te licht want daar zie je alles op...leuk hormonen Welke kleur hebben jullie of zouden jullie nemen en waarom?
Hoi Ik heb mijn oog op dezelfde tas laten vallen en kies voor cognac of donker bruin. Wat is ie mooi he?
Ja hij is super mooi! De kleuren verschillen alleen zo enorm per winkel. Bij de ene winkel is elephant grey echt taupe-kleurig en in de andere winkel is het gewoon donkerbruin...
Haha ach alle kleuren zijn mooi Ik vind alleen die hele lichte niet mooi, maar weet niet of dat de light grey is of sand...
Als handtas heb ik de lichte zandkleur. Hij leek mij erg licht van kleur, maar op advies van de verkoopster toch deze kleur gekozen. En inderdaad, na 3 maanden is hij echt donkerder geworden en heb ik nog nauwelijks last van vlekken. Ik twijfelde tussen cognac en zandkleur. Maar de congnac vond ik te donker voor de zomer. Succes met kiezen!
Deze kleuren lijken enorm op elkaar en verschillen ook enorm per winkel. Bij de ene winkel zijn ze bijna wit en bij de ander echt zand/camel kleurig.
Ik vond de zandkleur lichter! Heb die trouwens als handtas maar vond hem te licht als luiertas met meer risico op vlekken.
Ik heb deze luiertas van cowboysbag. Deze kleur kan overal bij maar je moet er maar net van houden natuurlijk!
Hele mooi tas idd! Ik heb hem ook al even in de winkel bekeken en ik zit nog te twijvelen over de kleur. Wij hebben een kinderwagen van mutsy kleur active black. Dat is grijs. Ik wil eigenlijk die kleur ook hebben....
Die is ook mooi Pomm! Ik wil alleen echt dat stoere model (the bag) ze hebben die ook in cognac, maar ook die kleur vind ik niet in iedere winkel mooi. Lastig dat het zo verschillend is, ze hebben ook niet in iedere winkel alle kleuren liggen.