dikzak

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jessy25, Jun 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jessy25

Jessy25 Actief lid

Nov 1, 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    even een vraagje... Ik ben nu 18 weken zwanger maar ben nog helemaal niet dik aan t worden... ben zo bedroefd... bedoel ik wil zo graag even showen en niemand die wat ziet (ik ook niet) kan wel baby voelen trouwens hihi..

maar hoe snel zagen jullie wat groeien?

2. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Bij mij kwam het ook pas laat echt op gang. Eerst leek het vooral of ik gewoon veel at, de laatste tijd en daardoor aankwam, maar ik wist wel beter.

Ineens, na zo'n 20 weken, plopte het meer naar voren en kijk nu maar ik mijn album.

Succes met je buik(je)!

3. Niet meer actief

hoi meid
    bij mij is er al echt een buik te zien
    wilde dat ik wat later een buik zou krijgen ;)

maar helaas groeit ie bij iedereen anders
    jouw buik komt ook nog wel ;)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kan me zeker voorstellen dat je baalt hoor!
    Maar het komt vast...dooddoener he ;)

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Duurde bij mij ook een tijdje, en opeens begon ie te groeien en te groeien en te groeien.

En als die buik er dan eenmaal is, wil je hem af en toe even wegwensen ;). De buik dan he, niet de inhoud!

Echt waar, zodra ie er is, kan je er nog lang genoeg van genieten!
    Geniet nog even een beetje van het geen buik hebben, lak je teennageltjes lekker, van onder goed scheren, want dat gaat straks allemaal niet meer zo lekker hoor ;)

6. Jessy25

Jessy25 Actief lid

Nov 1, 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    ow thanks voor jullie snelle reacties hihi.... bij bij lijkt t wel net of ik teveel kebabs heb gegeten jah maar kan mn buik nog inhouden als t moet en dat vind ik echt niet tellen hoor hahaha wil echt een harde plopbuik hahaha...... nu hangt mn vet gewoon nog over mn jeans heen hihi....

15 weken en je ziet al wat? zullen we ruilen? mn ma had bij mij en mn broertje pas met 6 maanden een buik.. gaan we toch niet beleven he ben ik eindelijk zwanger......

7. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,191
    35,889
    113
    haha meid, dan hoop ik niet dat je nog zo lang moet wachten als ik, mijn buik begint pas echt te groeien sinds een week of 2 en je ziet het alleen duidelijk met de juiste kleding zeg maar. Eergister had de bedrijfsarts niet eens door dat ik zwanger ben en ben nu al 29 week, haha!

maar ik vind het ook jammer hoor, je wilt toch graag een beetje pronken met je buikje.

8. ImaaN

ImaaN Actief lid

Jun 9, 2007
    147
    1
    0
    AmsterdaM
    ben nu ongeveer 14 weken zwanger maar bij mij zie je dat ook nie echt
    heb wel een hele kleine buikje valt nie eens echt op
    ik val juist af 3 maanden ben ik 3 kilo afgevallen :(:
    bij mijn zus kon je het gelijk al zien dat zw zwanger was en zij kwam jusit veel aan
    is gewoon verschillend per persoon

9. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

Oct 8, 2006
    551
    0
    0
    hhahahahaha, ik had in het begin precies het zelfde meid. Ik kon niet wachten totdat je het ging zien. En nu.....? Soms zit die grote buik écht in de weg!

Weet wel zeker dat ik het gevoel van de schopjes en bewegingen wel heel erg ga missen straks. Maar ja dan hebben we als het goed is onze kleine in onze armen en daar doen we het allemaal voor!

Groetjes Cindy

10. stella1

stella1 Lid

Dec 9, 2006
    72
    0
    0
    rotterdam
    Kon het juist vanaf 8 weken bijna niet meer verbergen en nu is voor iedere wildvreemde wel overduidelijk dat ik zwanger ben. Hoop niet dat het in dit tempo doorgaat, vind het zo wel een mooi formaat. Duidelijk te zien, maar nog geen last van. Ben tot nu toe wel 4 kilo afgevallen, maar duidelijk niet bij mijn buik. Nu al een vreetzakje , die baby.
    Voor je het weet is bij jou ook een mooi buikje te zien.

Share This Page