Foto-frustratie:)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Veertje84, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    Hoi mama's,

Als ik toch bezig ben met het openen van topics, bij deze dus nóg een! LOL

Was net bezig met het doorsturen van foto's naar kruidvat (om te laten ontwikkelen) en het valt me - niet voor de eerste keer - op, dat ik altijd de fotomaker ben en NOOIT zelf op een foto sta.
    Ik heb dit al eens tegen mijn partner gezegd en hem gevraagd wat vaker foto's te maken van mij en mijn zoon (of wat dan ook), maar hij haalt dan alleen zijn schouders op, zo van "oke", maar er komt dus NIKS van...
    Als ik hem vraag om een foto te maken (op het moment zelf) dan maakt hij één of andere achterlijke foto waar ik echt niet op uitzie (rare houding, ogen dicht of uit een rare hoek genomen). Nou DIE zet je ook niet graag in je fotoalbum hé!

Grrrrrr! Ben ik de enige die hier "last" van heeft???

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vraag gewoon mensen een foto te maken, en dan meteen een paar tegelijk zodat er iig één tussen zit waar ik wel oke op sta :D :p

3. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    nee, dat is van alle tijden haha! Mijn moeder filmde vroeger ook, 8mm, misschien ken je dat nog?! Wij zijn uit en te na vastgelegd, mijn vader ook. Maar mijn moeder? Hooguit een paar seconden op film :D. Ergens is dat wel jammer... Ik maak wel eens selfies met de kleine man, maar die zijn het kwalitatief niet waard om te ontwikkelen. Mijn moeder zorgt bij speciale gelegenheden wel altijd dat ik ook op de foto kom ;).

4. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    selfies! meestal ook de enige foto's waar ik acceptabel op sta (na 500 pogingen) haha

5. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik sta ook nooit op foto's, ik ben altijd 'de sjaak' om foto's te maken. Als ik aan mijn vriend vraag om een foto te maken, is die altijd lelijk idd. En dan geef ik hem niet eens mijn spiegelreflex camera, want daar snapt hij helemaal niks van ;)

6. Vladivostok

Vladivostok Actief lid

10 mrt 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt bij ons op de foto's ook net een eenoudergezin met alleen een papa. Ik weet echt niet waarom, want forografie is een hobby van mijn man. Misschien omdat hij echt even iets helemaal voor zichzelf gaat doen als ik onze dochter heb terwijl ik toch redelijk ook met haar bezig blijf als hij aan de beurt is.

7. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    ... en ik kan ook gewoon het beste fotograferen van ons :D!!!

8. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Selfie stick! Paar euro en super leuk.

9. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Heel herkenbaar .

10. MxVxL

MxVxL Lid

16 mei 2014
    91
    0
    0
    NULL
    midden van het land
    Hier precies zo. Ik maak altijd alle foto's en moet het echt vragen als ik eens met dl op de foto wil. En sta ik er vaak nog eens heel raar op. Uit zo'n gekke hoek dat het lijkt alsof je lijf niet in verhouding is of met mijn ogen dicht ... Heb hem inmiddels wel geleerd veel foto's te maken zodat er meestal wel een goede tussen zit haha!

11. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Hier net zo, maar heb ook meer fotokennis, en ml weet nauwelijks hoe je een foto neemt. :p

Ik vind het wel best, ben toch al niet al te blij met mijn uiterlijk op het moment, dus daar hoef ik ook niet persé een foto van. ;)

Liefs,

Deel Deze Pagina