Dilemma - 4e ivf-poging...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door poema, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    En tja, dat ik dan dus twee maanden ouder ben neem ik maar op de koop toe... Beter dat denk ik dan gestrest en gehaast aan mijn laatste poging beginnen.... Toch?

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ja dat is waar! Ik hoop zoo voor je dat het allemaal helpt en dat je snel een 2e wondertje krijgt. Succes!

3. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hai Poema,

Lastige keuze zeg. Ik ga toch ook weer een pleidooi houden voor Dusseldorf.

Ik ben bijna 41 (volgende maand) en heb een zoon van 4,5 jaar en eentje van 14 maanden. Bij de oudste was ik bij de 4e IUI zwanger en de jongste was er zonder DD niet geweest waarschijnlijk.

Ik spoot ook decapeptyl met de hoogste dosis Gonal-F en daar wilden mijn eitjes niet goed op groeien. Bij de 1ste IVF waren er 0 eitjes en bij de 2e IVF maar 1. Mijn ziekenhuis in Enschede heeft toen de keuze voor mij gemaakt en gezegd dat ze mij niet verder willen helpen.

Ik heb toen een afspraak gemaakt in DD. Volgens mij zijn de wachttijden voor een 1e intake een paar maanden maar als je die eenmaal hebt gehad dan gaat het wel snel. Maar goed, ik had mijn intake en kon omdat mijn cyclus zo liep meteen 3 dagen laten beginnen.

Ik spoot in mijn eigen cyclus vanaf dag 3 450 Menopur (maximale dosis in Nederland is 300) en daarna vanaf dag 8 het hormoon Cetrotide. Ik had toen opeens 5 eitjes die allemaal bevrucht zijn en de 4e cryo is blijven plakken. Na 3 maanden vanaf de intake was ik zwanger.

Ik zou serieus wat anders overwegen als je met decapeptyl en gonal-f elke keer maar 2 eitjes hebt.

Deel Deze Pagina