Tweede IUI, nu afwachten. Spannend!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door JAM1987, 5 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JAM1987

JAM1987 Actief lid

1 nov 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik heb al lange tijd niks gepost, maar lees regelmatig mee. ik had vandaag, nu behoefte om even mijn verhaal te uitten.

Vanmorgen heb ik voor de tweede keer IUI gehad. Nu weer twee spannende weken afwachten.

Bij de eerste keer IUI was de kans van slagen minimaal, omdat de zaadkwaliteit heel slecht was. Dit kwam omdat mijn vriend in de drie maanden daarvoor ziek is geweest en koorts heeft gehad. Daartussen nu twee maanden zelf geprobeerd, ook om de kwaliteit van zijn zaad.
    Nu lijkt hij daarvan herstellende, want bij deze IUI was de zaadkwaliteit duidelijk verbeterd. Er waren nu 1 miljoen zaadcellen. Wat volgens mij het minimum is voor een kans van slagen. Wij waren daar erg enthousiast over, maar de arts leek wat sceptisch. Meer in de zin van, het kan beter.

Ik zelf heb wel echt het gevoel/idee dat het nu een keer zou kunnen lukken. Sta er positiever in, ben er minder geobserveerd mee bezig en (niet onbelangrijk) we hebben goed geklust;) Hoop van harte dat het is gelukt. Ook omdat ik over twee weken op vakantie ga, en ik anders vrijwel de hele vakantie ongesteld zal zijn... Niet echt fijn. Maarja het is weer afwachten, zoals voor zovelen.

Fijn om even m'n verhaal kwijt te kunnen!
    Liefs, JAM

2. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes met wachten!!
    Spannende tijd weer, duimen draaien voor je want ik heb die tijd ook mee gemaakt. En goed van je om positief te blijven!!

3. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Spannend!! Heel veel succes :D

4. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Heel veel succes met deze poging. Ik moet nog een week wachten voor de test, dus ik zit een week eerder dan jij ongeveer.

5. JAM1987

JAM1987 Actief lid

1 nov 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal! Jullie ook veel succes.
    @silinde: Ik ben heel benieuwd. Zal voor je duimen! Laat je het weten?

6. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Hoi meiden

Allemaal veel succes met wachten.
    Ook ik ben aan het wachten, nu nog een week tot mijn NOD.
    Onder invloed van hormonen mag ik niet van 2 weken na de IUI uigaan om te testen maar 2,5 week..

Groetjes Mariska

7. JAM1987

JAM1987 Actief lid

1 nov 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mariska: jij ook veel succes. Balen dat je langer moet wachten, maar al het wachten van ons wordt beloont!

Ik heb sinds vanmiddag last van m'n buik. Lijkt beetje op buikpijn die ik ook heb als m'n ei springt. Maar lijkt me beetje laat als die nu pas springt. Hebben er meerdere last gehad van hun buik, een dag na de inseminatie?

8. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Ja dat herken ik, vooral krampjes rechts onderin de buik (baarmoeder), dit is normaal en dit kan zelfs een aantal dagen doorgaan...

Deel Deze Pagina