Ik snap niet zo goed wat het verlaten door een man te maken heeft met wel of niet klussen + het risico op een drieling Er zijn onwijs veel mensen met kinderen die scheiden, dus... Ik vind het echt knap van je als je je aan het seksverbod weet te houden
Maartje, dat heeft ze erbij verteld omdat het verhaal toevallig zo liep... Ze zegt niet dat het iets te maken heeft met de 3-ling
Dit dilemma had ik drie weken geleden ook. Ik had 8 eitjes en de IUI werd afgeblazen. Mij werd toen ook verteld dat ik ABSOLUUT geen sex mocht hebben. Ik kon het maar niet verkroppen dat ik zo'n grote kans om zwanger te worden laat schieten! Ik heb toch geklust en ben toch niet zwanger geworden! Mijn advies is luister naar je hart en neem dan een keuze!
Ik heb ook een keer een klusverbod gehad, ik meen met 3 of 4 eitjes. Wij hebben gewoon geklust. Niet zwanger, maar dat hadden we ook niet verwacht. Het zaad van mijn man is slecht.
hm, das trouwens ook wat, als je met 8 ei klust en je wordt niet zwanger. dat kan ook weer meer stress geven misschien het is denk ik wel zo dat als je al lang bezig bent en in de MMM zit, je het ' risico ' op ' opeens (natuurlijke manier) een meerling ' wel als nihil mag beschouwen. maar belangrijkste is je eigen gevoel te volgen, en hopen dat het het eens wordt met verstand
Meiden, bedankt voor jullie verhalen! Ook goed om te horen dat niet iedereen die stiekem heeft geklust een meerling heeft gekregen of sowieso zwanger is geworden. Toch denk ik dat er hier geen klusjes meer gedaan worden, ach ja...