Ik begrijp niet waarom je je zo druk maakt over haar gevoelens. Zij is degene die altijd alles doorverteld. Nou dan leert ze nu wat daarvan komt, misschien dat ze dan eens begrijp dat je best een beetje discreet mag zijn in dit soort dingen, daar krijgt ze niets van Misschien een beetje kort door de bocht maar dat zijn de hormonen In ieder geval veel plezier met je zwangerschap. Geniet ervan Liefs van Treintje
haha nee het is niet die vriendin. Die heeft er twee en die is er ook helemaal klaar mee. Had het er net mijn vriend over, ben alleen weer vergeten wat hij zei haha hoezo last van mijn hormonen. Volgens mij had hij zoiets van " dan vertellen we het ze" Ik ga zo nog maar even babbelen met hem.
Bij mij en bij mijn man op het werk mogen ze het nog niet weten (wil eerst de 1e echo hebben gehad), maar ik heb het wel verteld aan een goede collega en die houd 100% zijn mond. Mijn mans broer woont in de straat van de zoon (tevens collega van mijn man) van mijn mans werkgever (kunnen jullie het nog volgen). We hebben zijn broer ook verteld dat hij zijn mond moet houden. En op Hyves mogen mijn schoonzussen en andere familie ook geen berichten plaatsen die maar enigzins neigen naar een zwangerschap van mij. Dit omdat er ook collega's zijn die op Hyves rondstruinen. Ik denk maar zo als jouw vriendin haar mond niet kan houden en jullie het gras voor de voeten wegmaaid om het grote nieuws straks aan iedereen te vertellen (wat natuurlijk heel leuk is om ZELF te doen), nou dan krijgt ze het maar te horen wanneer iedereen op de hoogte wordt gebracht!
jeetje wat een stress hier zeg... wat maakt het toch uit wie het weet.. als alles maar goed gaat toch.. en roddelen doen sommige mensen toch wel, doe je niets aan.. en als je het 1 iemand verteld weet je dus zeker dat straks het hele dorp t weet.. dan had je t nog tegen niemand moeten vertellen.. maar om er nou zo'n probleem van te maken..? pff wat een gedoe lijkt me dat zeg.. maarjah ieder zn principes natuurlijk! Succes ermee meid,..
als je een keer een miskraam hebt gehad, dan zit je er echt niet op te wachten dat iemand (die niet veel emotionele band met jou heeft) het lekker aan heel de wereld gaat zitten doorlullen hoor, tenminste, dat is mijn ervaring, ik vond het toen al erg dat degene die het wisten op mijn werk het gewoon aan iedereen hadden doorverteld teerwijl ik gevraagd had dat niet te doen, toen kreeg ik ook nog eens een miskraam... deze keer zou ik zoiets echt niet nog een keer willen meemaken...
Het gaat hier ook om die bus van mvm die dan langs komt... dus niet alleen om het wel en niet vertellen..
Ik zou de bussen zelf brengen en halen de eerste weken.. Oke het is dan even lastig misschien... Maar het is hoeveel het je waard is! Kijk.. zal je vriendin het niet doorvertellen dan de overbuurvrouwen wel want die hebben van roddelen hun hobby nr. 1 gemaakt als ik het zo hoor... Gewoon halen en brengen die bussen zodat niemand het nog weet... Of die bussen laten halen bij je thuis met de zekerheid dat binnenkort het iedereen weet... Ik denk dat je het niet alleen bij je vriendin moet leggen... want ik denk dat je van je overbuurvrouwen meer te vrezen hebt..