Waar 2 eten, eten ook 3... En ik denk dat het net zo eerlijk is voor het kindje om in deze situatie geboren te worden als dat is voor de twee oudste. En die doen het goed, volgens mij. En vergeet niet dat deze situatie binnen nu en een paar maanden helemaal kan veranderen. Misschien kom je iemand tegen die je helpt en de vaderrol op zich neemt of neemt je ex z'n verantwoording en steunt je wat meer. Sterkte in ieder geval en ik hoop dat je snel eenbeslissing kunt nemen zodat je wat meer rust in je hoofd krijgt.
Ik heb in een vergelijkbare situatie gezeten en heb toen uiteindelijk ook gekozen voor abortus omdat ik niet geloofde dat ik het kind in een stabiele omgeving kon laten opgroeien + het niet alleen zou aankunnen (ook geen helpende ouders of zo) Ik kan alleen maar zeggen dat ik er enorm veel spijt van heb, achteraf gezien, zoals eltirgra zegt de situatie kan heel rap veranderen, dat is bij mij ook het geval geweest waardoor ik nu het gevoel heb dat ik de verkeerde keuze gemaakt heb... Veel sterkte hiermee