Dilemma... Amerikaanse bulldog pup (kruising)

Discussie in 'De lounge' gestart door Ster27, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Nee maar met mijn hondagressieve honden kom ik ook niet op het strand ik ken toevallig 3 ambullen die alle drie niet vriendelijk zijn tegen andere honden. Ze zullen het niet zelf uitlokken maar als de andere hond te opdringerig is klappen ze er wel boven op...

Eenmaal goed kennis gemaakt met andere honden zijn ze wel vriendelijk maar dat moet wel begeleid worden. En dat is dus wel iets waar je rekening mee moet houden. En naar mensen zijn het geweldige honden absoluut..!! Dat deel ik volledig...

2. Nee maar ik heb wel meerdere negatieve ervaringen gehad op het strand met andere rassen..

Ja de ene Jack Russel is echt lief, de kinderen kunnen alles bij haar doen maar die ander, ook wel lief, maar echt een gebruiksaanwijzing en laat ik echt de kleine niet alleen bij zitten..
    Gewoon een ouwe mopperkont die snel saggo is.

3. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Twijfel bij huisdieren is nee wat mij betreft. Je moet er volledig achter kunnen staan, en met heel je hart ja zeggen. Anders niet doen, daar doe je het beestje tekort mee.

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja ken er 3..2 rasechten 1 kruising...sterke honden, met uitlaten ook! hebben echt wel training nodig. Deze zijn ook heeeel eigenwijs. En ook actief! zeker geen luiwammesen zoals velen denken!
    En ze haren als een gek :)

ik moet eerlijk opbiechten voor mij nooit weer zo'n ras.

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    wij hebben ook een amerikaanse bulldog...kan goed los lopen maar heeft soms wel poep in haar oren ;)

maar tis een leuk beest, al hebben dit soort honden wel duidelijke consequente leiding nodig.

Oh ja las iets over dat ze niet gezond waren en je abbo op DA kon nemen?? Mijn hond is 8 jaar en nog nooit ziek geweest...gaat dus niet in alle gevallen op.

Deel Deze Pagina