Gewoon uitgeven hoor, je hebt ze toch zelf gespaard! Mijn man spaart ook airmiles bij de Shell, waar hij tankt via de zaak. I heb daar laatst voor bijna 100 euro speelgoed van besteld bij bol.com. Lekker meegenomen!
Niks bijbetaald! Als je ga afrekenen zie je een schuifbalkje die je tussen Airmiles en euro's kan schuiven. Dus hoe meer Airmiles je inlever, hoe minder je bij kan betalen. Kan je zelf kiezen.
Klopt maar hij zijn wel 2x zo duur! Normaal is het 100 airmiles per euro, bij bol.com is het 200 airmiles per euro
Ja ik heb het gezien! Heb gister een nieuw dekbedovertrekset besteld, hahaha. Wij wilden een goede flanellen set en die eb ik compleet met airmiles betaald. Omgerekend betaal je idd veel meer, maar hé, die airmiles zijn helemaal gratis voor ons
Wat lief van je joycey! @ts. Het zijn jou punten dus lekker uit geven! Ik heb er laatst nog roze toettoet auto's van gekocht
je gaat mij echt niet wijsmaken dat jij alle bonnetjes hebt waar airmiles mee verkregen zijn van die afgelopen 3 jaar. dus volgens mij kun je niet controleren of er iets door de vorige bewoners is gedaan. maar ondanks dat lekker gaan gebruiken
Ja daar heb ik ook naar gekeken. Maar wij gaan al 2 x per jaar met het bedrijf van mijn man voor 15 euro p.p. ( incl. 12 euro Efeltingengeld p.p. en vervoer ). Maar goed, alweer 8000 airmiles uitgegeven, dus we gaan weer even sparen.
Trust me, ik bewaar véél! Bovendien kan je op de website van airmiles zien hoeveel punten je per week spaart en dat komt overeen met onze wekelijkse uitgaven.