Hallo Jumbo!

Discussie in 'De lounge' gestart door Nahla2013, 18 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Aangezien ik bijna mama word en me afvroeg hoelang een busje Nutrilon (H.A.) nou houdbaar is keek ik even bij Jumbo achterop de verpakking. Bleek ie tot 1 november 2013 houdbaar te zijn.
    Toen ik dit aan een medewerker aangaf, kreeg ik een bus cadeau.
    Weet niet waarom, maar goeie service!

Ik kreeg dus iets twv van €14,29 cadeau.

Ik wil eigenlijk borstvoeding geven, maar wel zo'n busje in huis hebben voor het geval dát ik het nodig heb.

Vond ik wel leuk om het even te vermelden.

2. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Dat is inderdaad heel erg netjes!:$

Zie je echt niet overal!

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Nette service vind ik!

4. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Netjes!

6. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    nou zeker netjes.

hier tot 2x toe rot fruit in mn handen gehad maar kreeg een bedankje voor t melden en verder niks:(;)

dus hier gaan de 7 principes niet op helaas:)

7. Metire

Metire Niet meer actief

#7 Metire, 18 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2013
    ik wou een keer aardbeien kopen, en er stonden nog maar 2 bakjes met een beschimmelde aardbei.. dus toen ik dat zei haalde de medewerker een grote bak aardbeien en kreeg ik een zak fruit/groente :) en ja, ik werd bij de kassa schuin aangekeken maar dat kan mij echt niet schelen ;)

later nog eens met druiven gehad, precies hetzelfde afgehandeld. maarja er loopt ook 1 vrouw regelmatig in onze jumbo die telkens op zoek gaat naar rot fruit en telkens probeert 4e in de rij te zijn.. (en dus in en uit de rij stapt.. ;)) kan me best voorstellen dat dat vaker gebeurd dus snap wel dat de medewerkers op een gegeven moment mensen zo aan gaan kijken.. :p

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Kan niet wachten tot de jumbo hier is :)

9. Metire

Metire Niet meer actief

dan moet je ze er even aan herinneren.. :D

10. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ze schijnen er wel een belabberd personeelsbeleid op na te houden(van horen en zeggen)

11. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Netjes vd jumbo. Maar begrijp ik het goed dat dus de bus overdatum was? Dat mogen ze helemaal niet meer verkopen, toch? Of zijn de regels daarover veranderd? Ik zie namelijk bij onze ah vaak iets wat 1 dag over de datum is, vaak zuivel of verse sap, en dat is dan te koop met 35% korting. Kom ook wel eens thuis met iets dat nog maar houdbaar is tot dezelfde dag. Daar baal ik wel van.

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zie dit met de babyvoeding eerder als een soort van middel om je stil te houden, ik vind het namelijk echt een schande om dit niet op orde te hebben. Zoiets als zuigelingenvoeding voor pasgeborenen moeten gewoon goed gecheckt worden.

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Begrijp ik het goed, dat er babyvoeding, dat over de datum was, in de schappen lag?

In dat geval is het helemaal niet 'netjes', maar echt schandalig, dat het in de schappen ligt. Ik zie zo'n gratis bus ook als een zoethoudertje.

Gelukkig heb ik nooit kunstvoeding nodig gehad bij de jongste (behalve de noodbus op de kast), maar ik zou het in elk geval héél goed controleren voortaan.

14. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik ben het hier helemaal mee eens.
    Die afdeling moet gewoon secuur gecheckt worden, want hoeveel mensen kijken er niet bij ieder product naar de datum of vergeten het?
    Je kind zal er maar doodziek van worden zeg:$.
    Maar goed, ik vind de jumbo sowieso een afgrijselijke winkel;).

15. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is altijd zo bij jumbo. Ook bij zuivel die nog 1 dag houdbaar is. Die krijg je gratis. Aangezien ik elke dag een pak yoghurt op maak is jumbo mijn beste vriend.

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    hihi daar ben ik helaas niet assertief genoeg voor:)

17. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ja, nu jullie het zeggen! Die medewerker bloosde wel toen ik vroeg of die Nutrilon echt bijna 3 weken overdatum was.
    Hij liep gelijk naar de kassa en zei dat ik een nieuwe heb gekregen en dat die gratis is voor mij.

Ik had idd wel zoiets van 'Ik ga voortaan zoooo de houdbaarheidsdatum checken van alles wat ik er koop'.

Ik had trouwens bij de AH dat ze een pak rosbief die 1 dag overdatum was hadden gestickerd met een 35% korting sticker.
    Toen ik lichtelijk sarcastisch zei dat ik het heel vriendelijk van ze vond dat je voedselvergiftiging met 35% korting krijgt, zei die medewerkster gewoon dat je het nog prima 3 dagen kan eten.

Ik was toen wel even met stomheid geslagen.

18. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ohhh?? Ik drink elke dag een pak melk (vraag me niet waarom), maar bijna alle pakken melk zijn ook maar een dag houdbaar.
    M'n vriend zei dat supermarkten veel producten inkopen die nog maar kort houdbaar zijn omdat ze dan een hoger winstmarge hebben omdat het goedkoper inkopen is.

19. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    wat berteft dat pak gratis dat is idd service van jumbo.
    als je een artikel pakt wat over de datum is dan krijg je dat artikel gratis.

sommige reacties gaan wel weer erg ver moet ik zeggen hoor. het is een bedrijf daar werken mensen en waar mensen werken worden fouten gemaakt. dus ja het kan een keer voorkomen dat er iets tussen staat wat niet goed is.

waarschijnlijk is het niet eens in de winkel mis gegaan maar ergens bij een fabriek. nutrilon is maanden niet goed verkrijgbaar geweest. ik heb hier ook een pak staan dat is houdbaar tot oktober 2014 en dat pak heb ik al 4 weken in huis.

daar komt bij het is gedroogd spul het is ten minste houdbaar tot. maar na die tijd kun je het vaak ook nog wel gebruiken.
    het is niet zo dat het na die datum verkeerd is.

en was het wel de houdbaarheidsdatum waar jullie naar gekeken hebben?? was het niet de productiedatum? want die staat ook daar en die is bij mij 13-09-2013

aangezien die leveringsproblemen er geweest zijn.......zou het zomaar zo kunnen dat het dus een productiedatum is in plaats van een houdbaarheidsdatum denk niet dat dat pak al meer dan een jaar in die jumbo staat

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Om welke Jumbo gaat het eigenlijk?

Deel Deze Pagina