dilemma autostoel,hoe verstellen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mounia, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hey meiden,

ik zit met een dilemma, ik heb via marktplaats een autostoeltje gekocht voor kinderen van 1,5 zeg maar (dus geen maxi).
    en ik heb geen idee hoe ik die gordeltjes kan verplaatsen , ze zitten in een te kleine stand nu voor mijn pleegdochtertje.
    dus ik wil ze in de grootste stand, maar hoe??!! dat is een groot raadsel voor mij, heb gister en net nog de hele tijd van alles zitten proberen,maar niks lukt.
    het zal vast wel iets makkelijks zijn haha, maar ik zie het niet.
    hopelijk kan iemand mij hier even uitleggen hoe het moet?
    of een link naar een site met uitleg? (heb net al zitten googlen maar niks gevonden)

o ja het stoeltje is van de hema, nog vrij nieuw.

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    vaak zit er op de stoel een knop boven waar je die knop hebt om het zitje platter te leggen die moet je indrukken en dan tegelijke tijd aan de gordels trekken dat wordt ie langer en als ie iets te los zit zit onder die knop van de verstelbare een stukje van de riem die kan je dan weer aantrekken om het strakker te maken

snap je mij een beetje?

3. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik zou t niet weten; heb een stoel van t merk MC. Kan je de mensen niet mailen / bellen van wie je t gekocht hebt? Die kunnen t je vast uitleggen..

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Misschien even de hema klantenservice bellen of ze nog een gebruiksaanwijziging hebben? Wij hebben ook de mc dus ik weet het ook niet... (gewoon trekken werkt zeker niet he?)

5. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Bedoel je met "in de kleinste stand" dat de gordel nu door de lage gaatjes zitten en dat je ze naar de bovenste gaatjes wil verplaatsen, zodat de gordel zeg maar hoger komt mbt schouders?

Meestal zit aan de achterkant van de stoel iets van een plastic klepje die je open kan maken op die manier kom je bij de plek waar alle gordels samen komen. Hier zit als het goed is iets van een ijzer dingetje die ervoor zorgt dat de gordel niet los kan schieten maar deze kan je als je hem dwars ipv liggend zoals hij nu zit houd door de gleuf "proppen" vervolgens weer door de bovenste gleuf "proppen". Als het goed is zou het op die manier moeten lukken.

Hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt, blijft altijd beetje lastig uitleggen over internet ;)

6. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    dank jullie wel!

@B en N ja dat bedoelde ik ook idd!

het is gelukt! :D zonder jullie uitleg was het mij nog steeds niet gelukt denk ik haha

Deel Deze Pagina