11 maanden gaat het nog over

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moona1, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moona1

moona1 Actief lid

30 jul 2008
    228
    0
    0
    den haag
    Dag Mama's,

Mijn dochter slaapt ruim 2 maanden zo slecht,ze huilt constant keihard in haar slaap en wordt s nachts ook wakker van de dorst.
    Ik wordt er onderhad echt moe van,soms kan ze zelf niet eens meer in slaap komen en ligt ze maar te draaien en met haar handen te tikken aan de boven kant van haar bedje.

Ze slaap ook overdag niet al te best misschien twee keer een uurtje.

Wat is dit heeft ze honger ,pijn, of is het een sprong het lijkt me sterk want het is nu al een tijd aan de gang.

2. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Mijn dochter slaap overdag vaak ook maar 2 keer een uurtje, dit is idd niet erg veel maar ja, het verschilt erg per kindje hoeveel ze overdag slapen. Twee keer een slaapje van een uur is prima hoor.

Wanneer ze een onrustige periode had en 's nachts wakker werd dan gaf ik haar wat te drinken, legde haar meteen terug in bedje, aai over haar bolletje en ging weg. En iedere keer wanneer ze weer begon te huilen dan kreeg ze weer een aai over haar bolletje en zei ik 'Ga maar lekker slapen schatje, mama komt zo weer kijken' en ging ik weer weg (dit is de Kiekeboemethode). En dit bleef ik herhalen. En het werkte!
    Probeer anders 'Kiekeboemethode' te googlen, misschien kan je meer hierover vinden.

Succes!

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik kan je de hand schudden. Hier is het half februari begonnen. En nog is het niet over. Nu hij de speen niet meer heeft wordt hij gelukkig niet meer 15 x per nacht wakker. Maar het is veel huilen met naar bed gaan, moeilijk in slaap komen en ook 's nachts kan hij de ene nacht heel goed slapen en de andere nacht hysterisch wakker worden. Hier hebben we alles al geprobeerd. Ik vind het erg vermoeiend onderttussen. Zelf denk ik dat er ook een beetje verlatingsangst is bij Mason ,want als hem op pak uit bed is alles goed en gaat hij lachen. Maar dit is niet alle dagen en soms is hij gewoonweg niet te troosten :(

Hier helaas geen tips voor je. Wil je wel succes wensen.

Deel Deze Pagina