Hallo dames, ik ben op zoek naar tips om mijn baby van 5 maanden weer aan de borst te krijgen. Na een moeilijke start (zie eerdere topic van paar maanden terug) ben ik alles gaan afkolven en omdat het zoveel energie kostte om zowel live te blijven proberen als te kolven, ben ik dat steeds minder gaan doen. Resultaat: hij weet niet meer hoe het moet. Ik hoop dat hij op die manier mijn productie een beetje een boost kan geven want met kolven zit ik al lange tijd op 600 ml per dag en moet dus al een hele tijd kv bijgeven.
Ik denk dat je best een lactatiekundige contacteert. Zij kan je ter plekke helpen met aangepaste tips.
Idd een lk inschakelen. Wat je nog wel kunt proberen is lekker samen om bed gaan liggen, jij bovenlijf ontbloot en je kindje in de luier, lekker huid op huid, en dan kijken of hij nog naar je borst toe trekt en aanhapt. Ook zou je kunnen proberen om een droomvoeding te geven, aanhappen in de slaap gaat automatisch, dan hoeft hij er niet over na te denken. Zijn z'n tongriempje en lipbandje gecontroleerd? Maar sowieso zou ik dus een lactatiekundige inschakelen.