cosleeper in ledikantformaat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ago, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Weet iemand waar die te krijgen zijn?
    Ik kom alleen maar co-sleepers tegen die echt het formaat wiegje hebben. Ons meisje groeit er bijna uit en we willen haar graag nog een tijdje bij ons op de kamer houden 's nachts.

2. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ikea heeft bedjes waarbij je een zijkant eruit kunt laten! Of eventueel een zijkant uit een ledikantje halen en die twee korte kanten met spanbanden naar elkaar toe trekken, zodat je wel de stevigheid hebt om het matrasje erin te leggen.

Wij hebben zelf een zijkant uit ons (oude, heeft mama nog in gelegen) ledikantje gehaald en die staat tegen ons bed aan!

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Bij babyuitzet heb ik een topic geopend. Maar hier waarschijnlijk ook een ikea ledikantje. Anders een ander ledikantje, 1 zijkant er uit een een dwarsbalkje voor extra steun.
    Tegen de muur plaatsen en je eigen bed er tegenaan of vastmaken aan je eigen bed.
    Bodem is vaak wel makkelijk op hoogte te verstellen, even zelf gaatjes voorboren.

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ikea heeft ledikantjes waar je zo de zijkant vanaf kan halen. o.a. de hensvik.
    ik heb er 1 van marktplaats af geplukt voor 15 euro.
    maar van elk ledikantje kan je een cosleeper maken. zijkant eraf, steuntjes waar matrasbodem op ligt aan het hoofd en voeteneinde schroeven (matrasbodem steunt meestal op de zijkanten) en ipv de zijkant een dwarsbalkje voor de stevigheid.

Deel Deze Pagina