hihi ik ben een beetje vroeg maar uhhh hahah ik ben al een geboortebord aan het maken! hihi had er zo'n zin in! nog meer mensen die het zelf doen?
neeej ik do ehet niet zelf wel leuk idee trouwens ik heb zon grote opblaas baby besteld die vind ik zooo leuk is 4m hoog als de mensen het dan niet meer zien kunnen hahahah!
4m hoge baby...wow...die kan ik niet kwijt haha Maar wij maken ook zelf een bord...maar verlopig nog niet. weet nog niet precies wat, jij wel? groetjes en succes
ik vind zo`n naar binnen vliegende ooievaar heel leuk. ik weet dat je ze kan huren, maar voor een paar tientjes meer heb je hem gekocht. dus mischien dat ik dat ook wel doe
Mijn man heeft toen voor mn dochter een bord gemaakt en die gaan we nu weer gebruiken... had ie pas op het laatst gedaan... met 39 weken kreeg ie een soort klusdrang denk ik. Tis een grote baby van iets meer dan een meter en er kan een bord tussen de handen worden gehangen voor evt. de naam.
Maar is het bij jullie niet zo dat de vrienden het voor jullie doen? Bij ons altijd wel, of ben ik nou de weg kwijt?
Wij doen het gewoon zelf... hebben onze vrienden destijds ook gewoon gedaan. Ikzelf moet er bijv. niet aan denken om een pop van 4m voor mn deur te hebben... das me iets te.
ja ik heb hem ook zelf gemaakt en ik vind niet dat je er te vroeg mee bezig bent hoor, ik heb hem ook al lang af..... ik zal probberen er een foto op te zetten. zal zo even mijn man vragen of tie helpt........tis me namelijk nogniet gelukt om er een enkele foto op te zetten ..........hoezo blond..... maar mijn geboorte bord is heeeeel leuk geworden
ben kei benieuwd naar de foto jajaja ik weet al wat ik maak! hij is al getekend me ventje gaat hem voor me zagen! En dan kan ik gaan kleuren! hihi echt heel heel leuk! ennuh mijn vriendin maakt er ook 1 voor me! maja er kunnen er best ook 2 staan hoor!
Wij hebben ook zelf het geboortebord gemaakt. We wilden eigenlijk het bord gebruiken die we voor de geboorte van ons zoontje gemaakt hadden, maar dat bord werd gestolen en vernield. Gelukkig is het bord terug gevonden en hebben we het weer gemaakt met veel moeite. Het is Eeyore van Winnie de Poeh met een vogeltje op zijn neus. Voor dit baby'tje hebben we een nieuw bord gemaakt, 2 dalmatiër puppies die omhoog kijken naar een ballon met daarin de naam. Ik zal kijken of ik binnenkort een foto kan maken van het bord.
Wij gaan ook de binnen vliegende 3D ooievaar kopen! Ik vind hem echt super! Zie je hier niet, het zijn altijd gewone ooievaars!
Oke dames! Even over die 3D-ooievaar! Ik wist dat je hem kon huren, en dit wilden we ook doen, maar waar kan je hem kopen dan? Denk dat ik dat dan liever doe... Alvast bedankt!
Te koop: http://www.hoerafeest.nl/ http://www.dehoutworm.nl/ http://www.wijmy-verhuur.nl/pagina19.html Zo genoeg? Die opblaasbaby van 4 meter staat hier ook 2 straten verderop
Mijn schoonvader maakt op ons verzoek een geboortebord van de Lollifant van Pooh, en dan in een boog erboven komt de baby's naam. Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat ! Mootje: Het is overal verschillend, soms doen vrienden of familie het voor je, in andere delen van Nederland, of andere families doen de mensen het zelf
voor die 3d ooievaar moet je even googlen. ik geloof dat je voor 49 euro er al eentje hebt. ik ga hem maar eenmalig gebruiken en daarna wil ik hem dan weer verkopen. dus mischien kan iemand hem daarna van me overnemen?
Ik hoef lekker niets zelf te doen. Mijn zussen en schoonzus hebben voor ons iets gemaakt. Dus het is voor ons een verrassing wat ze gemaakt hebben. Die 3D ooievaar vind ik trouwens ook heel gaaf. Ik heb wel gezien dat je ze in diverse afmetingen had, want ik heb een kleine gezien en een enorme joekel. Groetjes Monique76