Dilemma en zwanger 35 weken

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door karlijnjg31, 22 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlijnjg31

karlijnjg31 Actief lid

22 feb 2013
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die minimale leugen die is rechtgezet en dat was niet eens bewust een leugen, ik had hem ook financieel iets niet verteld. Maar dat kan gewoon groeien dat vertrouwen. De rest is lastig omdat er zo op me is ingepraat door mensen maar hij smste net nog dat er niets aan de hand was tussen ons voor die tijd en dat het dus niet anders kan dat r is gestookt en hij doet een heel erg dringend appel om hem bij de kraamtijd te laten zijn volledig in mijn belang en dat van de baby en dat ik mijn ouders en familie dan echt als bezoek moet zien.

2. karlijnjg31

karlijnjg31 Actief lid

22 feb 2013
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    en niet omdat hij wilt dat ik ze passeer maar omdat hij vind dat ik en de baby en hij aan de situatie en aan elkaar moeten wennen. hij wilt me niet verstikken maar wil weten hoe en wat met oog op ons kleintje.

Hij vecht heel hard maar hij zei wel dat hij het gevoel heeft alleen te vechten.

3. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ik neem alles wat ik over jou familie heb gezegd terug. Jij bent hier de egoïst, je beseft je echt niet wat je jou vriend aan doet. Hou op met hem bespelen. Wees consequent, is je gevoel weg laat het dan lekker. Geef hem geen valse hoop. Maar ontneem hem niet de eerste dagen met JULLIE kind. Hormonen of niet je bent erg egoïstisch bezig en ik hoop dat je dat eens gaat beseffen. Jij zit maar te zeuren over dat het vertrouwen is geschaad van jou kant. Pff als ik hem was zou ik hier ook een aardige tik aan over houden. Ik denk dat als jullie besluiten verder te gaan, dat jij nu degene ben die het vertrouwen terug moet winnen. Ik denk dat jullie wel aardig quitte staan.

Als mijn zus mij alles vertelt over haar en haar man dan zit ik na een paar weken nog van tjonge wat een klootzak was hij zeg. Maar zij is het al na een dag vergeten. Zij hebben een relatie met elkaar, het is niet aan mij om te oordelen. Maar als zij mij de macht gaf om haar partner te kiezen tsjaa dan zou ik iemand kiezen die in mijn ogen perfect voor haar is. Geen problemen heeft. Maar uiteindelijk is hij degene die haar gelukkig maakt, dus wie ben ik om te denken dat iemand anders haar gelukkiger kan maken. JIJ bent degene die jou familie die macht geeft. Het gaan hun niet eens aan wat hij in zijn verleden heeft gedaan. Dat hoor jij helemaal niet te vertellen aan hun.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dus wat is het probleem?!?
    Kom op zeg beetje meer voor je ventje opkomen zeg.

Trouwens als e nu al zo goed naar je familie luisterd wat ga je straks doen als ze zich geen bemoeien met jullie kind?

5. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Meid. Ik ga afhaken.

Kies voor je familie want daar neig je al vanaf het begin van het topic naar. En hak nu eindelijk eens die knoop door voor je vriend.
    Hij gaat kapot door jouw twijfels. Je wil alles maar dat gaat gewoon blijkbaar niet. Dit verdiend hij niet. Hij verdiend een vrouw die net zo gek is op hem als hij op haar. Hoe dan ook je kindje krijgt een goede vader die heeft gevochten waar hij voor staat. En niemand die hem dat ooit kwalijk kan nemen. Succes met je beslissing ik hoop dat je daar gelukkig mee word.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja hij vecht,,....maar waarom eigenlijk! Wat heeft hij gedaan?

7. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Als mijn moeder,vader broer of wie dan ook zo om zou gaan met mijn vriend dan hadden we toch een groot probleem en met groot bedoel ik heel groot....

Je lijkt wel 13 op mijn 13de deed ik nog wat mijn moeder me opdroeg en dan nog niet altijd..... je moet jezelf bij elkaar rapen ruggengraat tonen je man terughalen en je familie de waarheid vertellen!

Bah nu word ik een beetje bozig!

8. karlijnjg31

karlijnjg31 Actief lid

22 feb 2013
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan de extreem lange sms wel laten lezen die hij stuurde kijken wat jullie ervan vinden kan per prive bericht.

Hij vecht omdat hij ons terug wilt en er voor ons wil zijn.
    Benadrukt steeds dat hij me lief vind.
    Zijn ogen zijn rood, hij is afgevallen en je ziet echt wel dat hij ermee zit en doet me ook pijn durf niet eens te vragen hoe het met hem gaat omdat hij dan meteen in tranen schiet

9. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Wat wil je nu eigenlijk van ons je herhaalt continue hetzelfde riedeltje....maar wat je nou met de adviezen doet....geen idee...

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Snap even niet waar je nu heen wilt........

11. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Dat is wat JIJ met hem doet.

Voel je je nu niet vreselijk schuldig??

En al kies je ervoor om zonder hem door te gaan, dan is dat iets waar hij overheen moet komen. En dan zal hij zich een tijdje rot voelen. Maar geef hem niet steeds valse hoop.

12. karlijnjg31

karlijnjg31 Actief lid

22 feb 2013
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geef hem die valse hoop niet maar hij snapt niet dat gevoel ineens weg is en dat ik er in het belang van ons kindje niet eens voor wil vechten. Hij snapt ook niet dat de kraamtijd een issue is zeker omdat er geen ruzie is en ik hem ook bij de bevalling en controles wil.

Hij zei al dat hij 2 weken of week voor a terme datum desnoods op de bank wilt liggen hier omdat het dan voor mij ook echt geen pretje meer is dingen te doen en te ondernemen. Zodat hij voor me kan zorgen.

13. karlijnjg31

karlijnjg31 Actief lid

22 feb 2013
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de duidelijkheid zie hem vanavond rond 18u

14. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Pfffffffffffffffffffff Karlijn, wat wil je nu van ons? Ik krijg het gevoel dat je zit te wachten dat we met je meepraten en zeggen ah wat een lieve familie, geweldige keuze....

Ik vind het maar raar...

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dus het gevoel is ineens weg bij jou...? Em waarom?

16. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Ik geloof er geen *** van dat je gevoel weg is. Je houdt nog steeds van hem, dat heb je eerder in dit topic al gezegd, dus eerlijk gezegd snap ik niet wat je probleem nog is.

Ik denk dat ik ook maar ga afhaken, want je doet er helemaal niks mee. Zoals hierboven al gezegd, je herhaalt telkens hetzelfde riedeltje, maar doet er niks mee. Doordringen bij iemand die toch niet wil luisteren, is onbegonnen werk.

17. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Dus wat is het probleem nu? Ik wist het wel als ik zo'n piepfamilie had... Ze konden me allemaal de boom in.

Ik vind je een egoistisch mens en heb medelijden met jullie ongeboren kind. Niet omwille van je vriend, maar wel om jou en je familie. Jij en je familie moeten zich diep schamen.

18. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Je bent 35? Gedraag je daar ook naar!

19. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Volgens mij is dit een broodje aap verhaal
    Tis al werder gezegd maar je herhaalt alles 10x
    En er komt niks zinigs uit je

En als wel waar is laat je vent dit topic lezen!

20. flotsje

flotsje Niet meer actief

klinkt idd een beetje als iemand die een spelletje speelt... je spreekt jezelf nog tegen ook... je houdt jezelf voor dat je gevoel weg is? dan is het er dus nog.. als je ook maar een beetje om het kindje in je buik geeft geef je die man een kans... je kan na een paar maanden altijd nog anders beslissen...

Deel Deze Pagina