Dilemma en zwanger 35 weken

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door karlijnjg31, 22 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd volgens mij is het weer eens iemand die zich verveelt...

2. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Ja....Was ook al aan het tikken dat ik er niks meer van geloof......

3. AnnaC78

AnnaC78 Actief lid

12 jul 2012
    192
    0
    16
    Vrouw
    Overijssel
    Of het is inderdaad iemand die info nodig heeft voor een onderzoek / boek of iets dergelijks. Maar als dat niet zo is, Karlijn hoe kom je dan zo onzeker dat je zelf geen beslissing kan nemen. Denk dat je daar aan moet werken en wekelijks in gesprek moet met een psycholoog.

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Als ie vanavond komt, dan sms hem ff dat ie gelijk weer al zn spullen meebrengt...

Weet je, met dit kinderachtige gedoe, ontneem je hem de mooiste tijd van zn leven: de aanloop en de geboorte van zn (eerste?) kind!
    Waarom doe je dit?!

Ik zou in zijn situatie, al voor mezelf hebben gekozen!
    Je hebt een geweldige vriend die voor jullie wil zorgen. En wat doe jij: je pleurt hem op straat, en blijft rondjes draaien en naar je familie luisteren!
    Ik denk dat je helemaal geen beslissing WILT maken.

5. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ik begin ook een beetje te twijfelen of het niet inderdaad iemand is die zich verveeld. Ze gaat nergens echt op in, blijft dezelfde dingen herhalen. Dus of het is een behoorlijk labiel persoon met heel veel issues of het is gewoon 1 grote grap.

6. karlijnjg31

karlijnjg31 Actief lid

22 feb 2013
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    En bedankt voor de harde laatste reacties! Ik snap het wel maar het is echt mijn dilemma en omdat ik er zo mee zit komt het warrig over. Ik lees alles maar lees overal dat ik het behoorlijk fout aan het doen ben in ieder geval voor ons kindje.

Vanavond gaan we praten, hij stuurde net al een berichtje dat hij gewoon lief voor me gaat zijn en dat als ik moe ben hij gewoon vind dat ik het moet aangeven. Hij is zo lief voor me en ik blok het af omdat ik een rustige situatie wil en in mijn beleving is dat het nu maar dat is schijn lijkt het soms.

Voel me tussen 2 vuren instaan en hoe ik ook kies ik stel iemand teleur. Heb eerst gekozen en vervolgens week gekozen en stel dus iedereen teleur. Weet alleen dat ik wil dat ons kindje blij met ons is.
    Mijn vriend zei dat ik hij zelf wel eens op het punt heeft gestaan te zeggen dat hij dit niet trekt maar dat hij blijft vechten omdat hij van ons houdt.

Ik lees alles en neem het ook echt wel mee maar ik hoop dat niemand hier in z'n situatie komt misschien snappen jullie dan de wanhoop en onmacht ook voor mij.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Je reageert nooit echt op mensen hier vandaar dat het vreemd is.
    Daarbij is er volgens jou zelf een mega probleem maar bijna niemand hier zat dat?
    Ik snap je nog altijd niet want wat is er gebeurd dat jij opeens de relatie beëindigt?

8. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Dat je in de war bent is ok maar je opent een topic en vervolgens vraag je advies, dat krijg je maar eigenlijk ratel je steeds hetzelfde verhaal dan denken we op een gegeven moment ook dat je gewoon iet wil of nep bent...

9. karlijnjg31

karlijnjg31 Actief lid

22 feb 2013
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat er is gebeurd is dat er iets is voorgevallen met mijn vriend een aantal weken geleden waardoor er tussen ons een vertrouwensdingetje was maar niet onoverkomelijk. Mijn ouders wisten ineens dingen uit zijn verleden waar ze niet over te spreken waren en hebben mij toen samen met vrienden onder druk gezet. vriend eruit, vervolgens een paar weken later 3.5 week weer terug in huis genomen om na een week na gesprekken met ouders en vrienden over mijn keus te zeggen dat gevoelens weg zijn.
    Dat is wat er is gebeurd in notendop. En initieel was de vraag wat zouden jullie met de kraamtijd doen.

10. karlijnjg31

karlijnjg31 Actief lid

22 feb 2013
    144
    0
    0
    NULL
    NULL

Het spijt me en dat is zeker niet het geval en voel me daar wel schuldig over heb ook met wat mensen PM contact gehad en hoop echt dat het gesprek vanavond goed komt. Mijn vriend vroeg om vanavond minder rationeel te zijn en meer uit emotie te handelen en te spreken.

11. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Iemand teleurstellen is het leven, vraag je alleen af of je de rest van je leven je familie gaat pleasen of dat je een familie van jezelf op wilt bouwen......

12. karlijnjg31

karlijnjg31 Actief lid

22 feb 2013
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zegt hij ook steeds dat ik aan onze familie moet denken en dat wij altijd aan elkaar verbonden zullen zijn dus dat het beter is dat we nu vechten en het proberen te redden ipv het zo laten gaan.

13. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Maar wat wil JIJ!

14. lioness74

Je moet jezelf nu echt bij elkaar gaan rapen, jezelf een schot onder je kont geven en vanavond open, en vanuit je gevoel beslissingen gaan nemen!
    Hier wordt niemand gelukkiger van zo.

15. karlijnjg31

karlijnjg31 Actief lid

22 feb 2013
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil een rustige einde zwnagerschap en beste voor ons kindje.
    Ik dacht beslissingen nemen nu juist niet goed.
    Ga kijken wat hij straks zegt.

16. karlijnjg31

karlijnjg31 Actief lid

22 feb 2013
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kreeg ik dus net van hem
    Benieuwd hoe het zometeen gaat als hij er is.

17. lioness74

Ik denk van wel.
    Kies een weg die je wilt inslaan en ga er dan voor de volle 100 procent voor.
    Maak een beslissing voor jezelf.
    Pas dan kan je weer gelukkig worden :).

Heel veel succes vanavond, ik lees het wel hier hoe het gegaan is ;)

18. lioness74

Zo hallo??! En die laat jij lopen?:D

19. karlijnjg31

karlijnjg31 Actief lid

22 feb 2013
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dacht juist dat beste was even situatie rustig en geen definitieve beslissing. Straks zie ik hem en post daarna nog wel even hoe het ging. Hij heeft gezegd dat hij me niet wilt pushen en niet blijft slapen maar het wel fijn zou vinden als hij even mijn buik mag aanraken en tegen de baby mag praten.

20. karlijnjg31

karlijnjg31 Actief lid

22 feb 2013
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pittige avond voor de boeg dus

Deel Deze Pagina