Weet ik niet wil met hem praten dat is belangrijk denk ik. Maar ben nog aan het overwegen mijn verloskundige omdat die zegt dat ik overhaast een beslissing heb genomen en dat het het beste is nu voor mij dat er iemand voor me is die voor me zorgt en me steunt en ook straks voor het kindje dat als ik wil dat hij de vader is voor het kindje dat ik hem in de kraamtijd er moet laten zijn. Dat heeft wel indruk gemaakt.
Hak de knoop wel door vandaag, we gaan het samen proberen en ervoor vechten in het belang van het kindje over een paar maanden kunnen we nog concluderen dat het niet gaat maar als we er nu niets aan doen hebben we later spijt!
Is er een moderator die dit bericht wilt verwijderen want ik wil dat het gesloten word ik heb genoeg reacties gehad en mijn keuze gemaakt. Iedereen dank voor de steun!
Lijkt mij een verstandig idee. Ongetwijfeld zal je vriend ook ontzettend blij worden van dit besluit. Veel succes met de laatste loodjes. Ik hoop dat jullie er samen nog van kunnen / mogen genieten.
En nu niet weer van gedachten veranderen.. die man is geen stuk speelgoed die je weg kan smijten als je het ff niet meer weet.. succes!
Nee klopt en zie ik ook wel in nu! Slotje en verwijderen aub en dank voor alle steun en confronterende reacties!
hé hé super goed dat je dit besloten hebt En hou je poot nu stijf hé mbt je familie. Zal echt niet makkelijk zijn voor je,maar hou vol ik hoop dat het je lukt. Wens je veel geluk verder en succes met de bevalling.
Ik ben blij te lezen dat je hem weer een kans geeft om bij alles te zijn. Nu wel voor jezelf opkomen ondanks wat je familie/vrienden denken.