bedreigt en alleen

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door chanel20, 12 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chanel20

chanel20 Lid

29 dec 2012
    39
    0
    0
    Ik ben naar 6 maanden relatie plots zwanger geraakt vanwege mijn onregelmatige menstruatie en de huisarts aan pso syndroom dacht ben ik tog zwanger geworden mijn vriend (ex) zei altijd datie graag kinderen wou en waarom het zo lang duurde voor dat ik zwanger werd.
    en plots werd ik zwanger nu hij dit weet wiltie dat ik het weghaal en en zelfs gezegt anders trap ik het er zelf uit ik ben nu niet meer met hem ik weet mezelf geen raad eigenlijk
    ik ben dol gelukkig dat ik zwanger ben ik ben nu bijna 8 weken
    eerlijk gezegt snap ik niet waarom die ineens zo doet
    ik ben er super blij mee
    politie doet enig sinds niks met de bedreigingen dus daar heb ik ook weinig aan iemand miss tips

2. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Hmm moeilijk! Wat een waardeloze vent (sorry). De politie doet er inderdaad niets aan...Die komt meestal pas in actie als er iemand is vermoord. Ik kreeg dreig smsjes met de boodschap: Binnen 2 weken is dat kind eruit anders trappen wij het eruit. De dag erna kreeg ik: Nog 13 dagen te gaan. Ook na de politie geweest maar die wilde er pas iets aan doen als het erger werd. Ik voelde me niet meer veilig en durfde niet meer over straat.

Ik zou als ik jou was wel naar de politie gaan als ik jou was. Dat ze er in ieder geval van af weten.

Ik heb er nadat ik naar de polite ben geweest niks meer van gehoord....

3. Namaste1981

28 mei 2012
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is lastig in te schatten hoe serieus deze bedreiging is. Dat kan jij alleen... Zegt hij maar wat (omdat het gewoon een lompe klootzak eersteklas is) of zie je hem ertoe instaat (omdat het ubergrote asshole is?).
    Het is vrij simpel, zorg dat jij en je kindje veilig zijn voor deze mongool. Ga desnoods een tijdje ergens logeren zodat hij niet weet waar je bent. Safety first... Zijn emotie zal ontgetwijfeld na verloop van tijd wel bekoelen, zorg dus dat je die tijd veilig overbrugt.

4. chanel20

chanel20 Lid

29 dec 2012
    39
    0
    0
    bedankt voor de reacties ja ik ga ook een tijdje ergens anders slapen ik heb eht geen idee of die het echt zal doen moeilijk in te schatten ik ken hem zo echt niet maar ik ga geen risicos lopen dat zoiezo niet en abortus is voor mij geen optie .ik kan dat niet over mijn hart verkrijgen.
    ik ga ook zeker naar de politie heb ook alle berichten bewaard
    hey is gewoon een zwakkeling

5. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

He bah, dit is geen leuke start van jou zwangerschap!

Meid, ga naar de politie en vraag bijv aan de wijkagent om één en ander vast te leggen.
    Bewaar alle bedreigingen met datum en tijd!
    Helaas is de wet niet zo simpel en kan de politie er vaak weinig mee totdat er iets gebeurd! Maar een wijkagent kan een oogje in het zeil houden en wellicht bemiddelen met jou ex, zodat in ieder geval de bedreigingen stoppen.

Mocht hij voor je deur staan en hij is agressief gewoon 112 bellen!
    Als er dan ook al een voorgeschiedenis bekend is, is er al 1 + 1!

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Politie moet je aangifte op z'n minst opnemen, zijn ze verplicht. Verder adviseer ik je om, indien dit aanhoudt, naar een blijf van m'n lijf huis te gaan, mits je samenwoont.

Sterke meis.

7. chanel20

chanel20 Lid

29 dec 2012
    39
    0
    0
    bedankt voor de reacties ik woon gelukkig niet samen met hem en woon gelukkig boven een winkel dus snel binnen komen kan die niet ik heb ook voorgenomen als die er is gelijk de politie bellen praten met hem heeft geen zin ik denk als ik nu aangifte ga doen en hij weet t dat het het allemaal nog erger maakt dan dat het al is ik wil rust ben oook druk opzoek naar een ander huis sinds ik zwanger ben zit ik elke dag in de stress donderdag mijn eerste echo dus ben benieuwt

8. Bella Sweet

5 dec 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd en Komt alle maal goed meid... Probeer te genieten van je zwangerschap . Ken wel een paar mannen d ie graag kinderen willen en als het eindstand zo ver is draaien ze door.. Gaat na een paar mnd wel voorbij wanneer ze zien dat je echt voor je kindje kiest. Pff kan zelf echt niet.met d soort types ...

Zolang jij er gelukkig mee bent ga ervoor laat niemand je geluk van je afnemen

Groetjes,

9. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Heb je huisvesting en/of een baan? Of kan je tijdelijk bij iemand terecht? Sterkte!

10. kwebbel86

Is dit weer zo'n nepverhaal? TS reageert niet (meer) en voor iemand van 20 schrijft ze toch wel aardig in de richting van iemand van 15. Zinnen kloppen niet en er zijn spelfouten! Jammer als dit weer nep is. Zo niet, sterkte.

11. chanel20

chanel20 Lid

29 dec 2012
    39
    0
    0
    nou dit is niet nep hoor ik was druk maar ik heb een eigen ja
    en heb nu ergens anders een huis gekregen dus dan heb ik eindelijk rust jammer gelijk zulke reacties

12. rums

rums Niet meer actief

Hulde voor jou dar je niet 24/7 achter de laptop zit. Sommigen doen dat wel en dan krijg je zulke beschuldigingen.
    Succes met je zwangerschap en je eigen huisje!

13. kwebbel86

Nou pfff zeg hallo, omdat er tig nepverhalen zijn is het niet vreemd dat ik vraag of het nep is. Jammer dat IK over een kam wordt geschoren met alle anderen die vaker dit soort berichten schrijven (vragen of het nep is), dit is de eerste keer dat ik zo'n reactie krijg. Jammer hoor...

Maar om niet af te dwalen. Veel sterkte en ik hoop dat je gelukkig wordt!

14. Mardou

Mardou Lid

18 okt 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, je toon is alles behalve aardig. Er zit pas 1 dag tussen!
    En daarbij komt dat je haar meteen aanvalt op haar schrijf- en spelfouten.
    Vraag je nou gewoon op een normale manier of het nep is, is het weer een ander verhaal... Misschien niet zo snel oordelen?!

15. Mardou

Mardou Lid

18 okt 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan TS; ik wens je heel veel sterkte! Wat zijn sommige kerels toch een lompe boeren he?!

16. chanel20

chanel20 Lid

29 dec 2012
    39
    0
    0
    en als je er al vanuit gaat dat het nep is moet je niet op zulke dingen reageren
    maarja

en thnx mardou

17. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Er zit 1 maand en 1 dag tussen. Goed lezen ;)

@ TS; wat een hufter... ik hoop voor je dat hij jullie gewoon met rust laat en jij lekker kan genieten van je zwangerschap! Sterkte ermee!

18. chanel20

chanel20 Lid

29 dec 2012
    39
    0
    0
    dankjewel

ik hoop het ook laatste tijd is wat rustiger gelukkig

19. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Wat fijn om te horen heb alles even gelezen meteen politie bellen niet twijfelen :)

verder ik ben dyslectisch dus mijn spelling is waardeloos en ik ben niet zo goed in zinsopbouw (en ik weet al helemaal niet waar ik kommas en punten en hoofdletters moet neerzetten) ben 23 en niet 15 hierdoor

20. chanel20

chanel20 Lid

29 dec 2012
    39
    0
    0
    precies dankjewel

ja als je iets verkeerd schrijft met spellings fouten is het meteen gelogen ik zette mijn verhaal omdat ik niet wist wat ik moest doen
    maar gelukkig gaat het al beter

xxx

Deel Deze Pagina