Even een vraag. Ik ben net begonnen met rijstebloem in de fles maar hoeveel moet er in? Ik heb drie nutrilon maatschepjes gedaan maar is dit wel voldoende voor een fles van 180/6? Hoe doen jullie dit?
ik heb zelf op een fles van 210+7 2 eetlepels rijstebloem.... hij slaapt op die 2 eetlepels 4,5 uur langer per nacht. ! en ik heb de avond fles eraf kunnen halen zodat we nog op 4 flessen zitten... en de laatste fles verschoven naar half 8/ 8 uur... ( ons voeding is trouwens al wel wat dikker hoor wij gebruikt 5 schepjes comfort en 2 schepjes standaard)
Hm, eetlepels zijn natuurlijk wel wat groter dan die maatschepjes... Vannacht werd ze wel even wakker (maarja, kan ook van de warmte geweest zijn) en heeft zonder fles doorgeslapen tot 6.45 uur. Vanaf alf acht de vorige avond. Met een fles dus van 180/6 plus drie maatschepjes rijstebloem... O, ik vind het allemaal soms zo lastig...
Ik doe tegenwoordig drie melkmaatschepjes, maar toen ze de fles nog echt als maaltijd kreeg deed ik volgens mij wel het dubbele. Nu drinkt ze ook uit speentje 4 en toen moest ze echt een papspeen gebruiken.